johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 5 januari 2012 23:18

efter en otroligt låg dag ska jag sätta mig med gitarren <33

jag vet att jag har varit lite seg på att blogga och några av dom senaste inläggen har varit så sjukt tråkiga och ovärda men det är bara för att jag håller på att jobba på några projekt på bloggen och det tar tid..... då orkar man inte direkt ta upp livsfrågor i vartenda inlägg..... hoppas ni fattar annars äre erat prolem...


tog lite foton idag :)


       


laterrr <3 love u guys! <33 

Av Johanna Ridderström - 5 januari 2012 22:34

varför jag gillar taylor swift:


jag slår vad om att hon har skrivit minst EN sång som du kan relatera till. Jag kan relatera till NÄSTAN ALLA. det kanske är tre jag inte kan...


Haru sett intervjuer med henne? Hon får en att le så fort man ser henne. En person fylld med mer energi och som är så positiv kan du ju försöka leta efter.... (du kommer inte hitta nån)


Face IT: hon ser asbra ut


Av Johanna Ridderström - 5 januari 2012 13:45


min syrra är mognare....



jag gillar just glaow eller gluv eller glav...

glov


okeeeejj??



där fick ni lite klipp med henne som jag lovade :) nu ska jag strax följa med roberto på en kort promenad för han ska t gymmet. sen blire att chilla <3

Av Johanna Ridderström - 5 januari 2012 00:30

tjenare kids! är ganska trött så nu ligger jag i sängen och ska väl strax "knyta mig" (haha) :) roberto ligger i rummet bredvid. haha, stackarn måste känna sig lite forever alone....


han är rädd för min katt också. hon typ "attackerade" honom haha :) men man måste vara försiktig med henne. för om man gör nåt hon inte vill så säger hon ifrån. men det är ju inte direkt så att hon biter nacken av en. hon bara "halvbiter" en på handen. inte hårt alls. det blir inte ens nåra märken och det gör ABSOLUT INTE ont. men hon gör det bara för att visa att hon inte gillar det. men det kunde ju inte r veta.


jaja, nog om katten... :)


det blev inte att vi såg filmen... vi tittade på massa videoinlägg på en ganska blåst brud.. haha. lägger ut lite videor imorron.. :)


två av hennes roligaste citat:



Hejhej bloggen. Här sitter jag i min vinterjacka för det är flera minusgrader ute.


&



Sen gillar jag den här tröjan. Dock är den jättestor för jag har inte använt den än.


haha, jaa, ni fattar...


haha, lattttteerr <3


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards