johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 13 januari 2012 20:11

vad tycker ni? tyckte att min förra va lite fjortisvarning så nu har jag fixar en som absolut inte är det haha :)


nu drar jag iaf!


hare bra!


laterrrr <33


(världens kortaste inlägg......)


;)


Av Johanna Ridderström - 13 januari 2012 19:18

sitter nu i sängen och ska väl snart kanske dra ner t kyrkan för att säga hej... orkar inte stanna där så länge om inte något VÄLDIGT roligt händer..


 


idag har det var en asbra dag!! :D (fast det har varit fredag den 13:onde) har haft idrott (askul)(mitt lag vann, haha), franska (inte lika kul men tiden gick fort så det va okej) och sen avslutade vi med NO som va nog den roligaste jag haft under 8:an :)

haha, jag och joa skrattade 24/7 men vi jobbade faktiskt bra tsm också så det va ju awesome!


 


imorron ska jag nog stå ut med belinda (love u babbeee) och vi ska (måste) dansa.. nu drar det ju snart igång med hela dansgrejen :)


 

nämen, för att summera dagen så kan jag väl bara säga.....haha, jaa....vad kan jag säga? rolig/asbra? haha, mår toppen iaf!


 


kanske slänger in ett blogginlägg till lite senare ikväll :)


laterrrr <3333


 

Av Johanna Ridderström - 13 januari 2012 07:45

t skolan nu då..... tur att det är en kort dag :) fast vi slutar ju med NO så om det blir lika tråkigt som det brukar vara kör jag pennan rätt igenom halsen... så jag vill bara säga hejdå till alla er läsare! Jag älskar er! Tack för att ni har läst min blogg!


hahaha?? vad håller jag på med?


tur att det är fredag imorrn iaf :D

en HEL VECKA (WOHOO!!!) AVKLARAD! ;D


jag vet inte riktigt vad jag ska göra i em..... jag måste nog städa....men det fixar jag med högsta volym på <3

gymma kanske jag ska göra för jag känner mig på gym-humör och då borde det väl funka?

hoppas....


bloggar när jag kommer hem!

laterrrr <3



btw, det är fredagen den 13 idag så va försiktiga! haha, fast jag tror ju inte på det där..... lr? haha, nej :)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards