johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 6 januari 2012 12:46

haha, skrev ju att jag skulle lägga mig i sängen men sen kom jag ju på att det va hockey så då blev det ju SJÄLVKLART att glo på det :)


 


nu ska jag ringa bellis :) vi ska ju dansa idag så det blir bara att försöka stänga in tröttheten.... ska även t kyrkan idag :)



haha, kan ju även lägga upp den här roliga konversationen :)


 


funderar på en frågestund nångång snart.... vad säger ni...?



latttteerr <3

Av Johanna Ridderström - 6 januari 2012 01:30

går och gör mig iordning alldeles strax och sen blire dejt med sängen <3 spelade in när jag sjöng (den kan ju absolut inte heta som rubriken på inlägget....) så om ni har tur så kanske jag lägger upp filmen imorron :) och om den är bra såklart.... känner mig lite halvdöd så jag kan inte riktigt avgöra det just nu...


 


hoppas ni gillar nya headern förresten! :D va trött på den gamla så jag slängde ihop den här på bara några minuter.... den duger tycker jag... dock kanske det är lite fjortisvarning på den menmen.... ni vet ju att jag inte är det så det är ju lungt... hoppas den bara inte skrämmer iväg nya läsare haha :D


aja, haha, nog om det där.....


tidigare idag på skype med bästa belinda :) snackade även lite med manne :)


 


såg förresten VivaLa Greta, lr vad den nu hette, på tv med mamma och syrran. snacka om att jag blev ÄNNU MER sugen på att spela teater..... har t.o.m gått runt och deppat över det i några veckor/månader nu.....

Vill spela teater NU!! <3

menmen.... stockholm scenskola here i come! :) plus att jag ska leta reda på en grupp på hammarteatern :)

viva la greta var väl helt okej. asrolig i början men det tappa lite i slutet. men jag vart helt kär i han den där som skulle spela alla gretas barn. SHIT va han va duktig!


aja, nu ropar sängen......


lateeerrr <3


(har lagt ut dom här förut men det va för länge sen så gör det igen. plus att jag har mycket fler läsare nu än då så mer än hälften vet inte ens att jag har lagt ut dom förut..) (haha, plus att dom är så sköna/sanna/awesome)  ;D


                       

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards