johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Johanna Ridderström - 7 januari 2012 22:54

       


mår verkligen asbra och skrattar hela tiden! :)

plus att min katt just hoppade upp i mitt knä!! Det händer ALDRIG! :D

belindas katt hoppade t.o.m upp i mitt knä idag och somnade haha, skit i tur i kärlek...jag har tur i katter!!


nej nu ska jag (och min out-of-nowhere-energi) gå och dansa lite :) har kommit på ganska mkt dom senaste dagarna :)


laterrrr


 

Av Johanna Ridderström - 7 januari 2012 14:21

hahaha! jag och belinda tar nu hand om belindas kusinbarn Wilma (2år) :) lekte nyss kurragömma :D jag fick slänga mig in i en garderob..... tydligen så kan inte 2åringar räkna så långt..... haha, belinda och wilma fick DRA ut mig därifrån.... :D


jag och b vakna väl vid 11 imorse? jag tror jag somna vid kvart i 3? men stackars belinda (som va tröttast) behövde gå upp och släcka lampan varannan minut för den tände sig hela tiden... hon somna vid halv 4 tror jag....


är nog kvar här till största delen av dan :)


bloggar när jag kommer hem <3


lattteerr <3


 


bild från i somras :) JAG VILL HA VÄRME NUUU!! snälla Gud? <33


och vi slänger in en liten bild på wilma så ni får se hur otroligt söt hon är :)


 

Av Johanna Ridderström - 7 januari 2012 01:32

haha, rolig kombo :) för er som inte vet så är RIO en ny disneyfilm som kommit ut och jag ÄLSKAR DEN!! jag och b såg den alldeles nyss. dog några gånger under den :D

scream 4 va ju kanske dårå inte lika rolig..... den gick på tv så jag och belinda kunde ju inte missa den :) har inte sett nån annan screamfilm så jag fuskade lite....


är verkligen astrött nu men inte på "sova-humör"..... fast jag antar att belinda kommer somna så fort hon nuddar sängen.....


tagit lite bilder ikväll som jag lägger ut imorrn....


fast det blir ju tråkigt med ett inlägg utan bilder så jag lägger upp några från belindas data :D


några är från hennes kusins bröllop och några för sjuuuuuukt längesen..... haha, som man såg ut då.....


             


laterrrr <3

nu hoppar jag i säng med belinda (haha) <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards