johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Ridderström - 5 december 2012 23:00

 
  

Av Johanna Ridderström - 5 december 2012 22:36


Igen, tack Belinda, Springmann, Joa, Anna, Alex, Hannes, Mathias och Anton! <3

Av Johanna Ridderström - 5 december 2012 14:30

åhh, haft världens cravings för att träna de senaste månaderna! vill ut och springa!! men det är iskallt och snö överallt.....typiskt! hoppas att suget håller i sig till våren!

tycker inte om att träna på gym, så det går fetbort! skulle gärna vilja ha ett par maskiner hemma...typ löpband och cykel...


tänk bara att få ut och springa i det här......<3


 


 

(sponsored by reebok, haha)


Av Johanna Ridderström - 5 december 2012 08:52

ja, är man så klantig som jag och gör illa sig 24/7 då måste man få skjuts till skolan.....och eftersom att ens mamma åker typ halv 8 till jobbet och jag har sovmorgon så får man sitta här i skolan ett par timmar innan man börjar.....fast nu är det bara en halvtimme kvar :)

men det är rätt mysigt att sitta här i cafeterian och prata med alla morgonglada lärare :) och göra lite skolarbeten :)


ha en bra dag!

latterrrr<33


     


hittade inte bara klipp på där jag var klantig, hittade även bilder ;)

Av Johanna Ridderström - 4 december 2012 19:56

åhhh, bara jag som lyckas med sånt här! jag är så himla klantig!!

Jag ramlade i stentrappan i kyrkan idag och stukade foten.......såhär några dagar innan min födelsedag, när det är snö överallt, kallt och man ska cykla till skolan varje morgon....åhh, neej.....


det gör sviiiiinont! ondare än vad det brukar göra! det gör ont nu liksom och jag sitter.....helt sjukt....jag satt och grinade i bilen när mamma kom och hämtade upp mig.....det är nu lindat men jaaa.....det gör ont...!!! typiskt.....! stentrappa + raggsockor = ingen hit....

lovar att jag har ramlat/halkat till typ 5-10 ggr bara idag....en gång i en stentrappa i skolan med datorn i famnen....


/Idioten


klippte ihop en liten video på 1 minut på klipp där jag....jaa, där jag är jag....


Av Johanna Ridderström - 4 december 2012 12:45

nu är det ju så att jag skrev ett inlägg för ett tag sen om att jag tycker att det känns alldeles för vuxet (för mig) att bli kallad sexig.....MEN!

Jag kom på en grej jag faktiskt tycker är rätt sexigt.....och snygga spetsunderkläder i all ära, men....jag tycker faktiskt att glasögon är rätt sexigt! (på rätt person)

självklart ska man ha glasögon (eller linser) på sig om man har synfel, men vissa passar bättre i det än andra.....och det är något jag tycker att jag passar i :)


varför denna snilleblixt? Jo, för jag hittade några foton från i våras när jag hade mina bruna glasögon på mig.....måste dock fixa till dom....dom är alldeles för snea....


           


och mina svarta hittar jag verkligen inte....har absolut ingen som helst aning om vart dom är förutom att jag vet att sist jag höll i dom tänkte jag att "här är det bra att lägga dom".....vilket det uppenbarligen inte va.....

Av Johanna Ridderström - 3 december 2012 20:59

Om ni inte redan vet det här så kan jag ju berätta.....Alex som var på min fest i helgen fick ett samtal på söndagmorgon av sin farmor. Och eftersom alla hade sovit över var alla där förutom Hannes som hade träning...

Alex farmor säger att hans pappa har slutat andas. Alex åker (såklart) hem på en gång och vi får inte höra något mer om det här. Ett par timmar senare när alla hade åkt hem smsade jag Alex och frågade hur det var (det fanns ju fortfarande en liten chans att de hade lyckats få honom att leva igen...) och då får jag reda på att han dött...

Hjärtinfarkt, helt oväntat....56 år...


Alla är såklart helt deppiga och upprivna...speciellt Alex! Han kommer förmodligen inte till skolan på hela den här veckan.

Vi som va med försöker stötta både varandra och Alex med sms, kramar och uppmuntrande ord...men på riktigt, det finns inga ord som beskriver ens hur jag känner...och jag kan inte ens sätta mig in i Alex situation...

jag är iaf söndergråten, uttorkad, har huvudvärk/migrän, kallsvettas, är febrig, fryser, är trött, sover mycket, äter inget och mår bara allmänt dåligt....fatta då hur Alex måste känna sig!


Det finns ju ingenting man kan göra...bara finnas där, lyssna och visa kärlek. Jag kände inte Alex pappa så jag kan inte skriva något om honom. Men folk som har berättat om honom har sagt en massa fina saker! Och eftersom att Alex är den mest underbara, härliga och genomgoda personen på hela jorden tror jag på vartenda gott ord om hans pappa.


Man önskar bara att man kunde göra någonting....finnas där för honom hela tiden....krama om honom....spola tillbaka tiden....

Man känner sig så himla maktlös och allt känns bara så himla orättvist!

Men det är verkligheten och just nu suger verkligheten!


VI ÄLSKAR DIG ALEX!

och jag kommer ALLTID att finnas där för dig!


Det känns så himla jobbigt nu, och det kommer det att göra för resten av ditt liv. Jag tänker inte ljuga. Men det kommer också att kännas bra. Du kommer le igen. Sen om det tar 1 vecka, 2 år eller 5683220 dagar spelar ingen roll. Det viktigaste är att du fortsätter kämpa. Om inte bara för din, utan för Jimmys skull!

Kom ihåg alla dom fina små, nästan helt oviktiga minnena som i längden är sååå viktiga! Glöm inte bort att leva!

Han sitter nu i himlen, tittar ner på dig och är den stoltaste pappan i världshistorien!


ALL min kärlek till dig! <3


     

 


Alex, Anton och jag i lördags <3

Av Johanna Ridderström - 3 december 2012 18:00

Färgade håret igår och vart faktiskt riktigt nöjd! Vilket jag brukar bli när Belinda färgar :) GRYMT duktig! Tack hjärtat <3

Det blev mer blåsvart den här gången och har faktistkt fått många komplimnager för det :) Så då är man fin tills man fyller 15 på lördag ;)

För er som undrade testade jag en ny hårfärg den här gången. Mood heter den och finns på ica :) Men om ni är osäkra och väljer mellan två nyanser, ta den ljusa!


 

kan ta en bättre bild på det imorron ;)


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards