johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Ridderström - 15 december 2012 14:30

   


hittade mina glasögon!! såhär lycklig just nu!! :D

har gått runt i dom hela dagen bara för att jag har tyckt synd om dom som inte har fått se mitt vackra fejs på flera veckor ;)


Av Johanna Ridderström - 14 december 2012 21:15

Om jag hade en riktig julkalender som gick på tv skulle trailern till den se ut såhär...(fast bättre)


en liten "btw"/"p.s" det var meningen att jag och belinda skulle göra en riktig kalender...bara det att vi hade aldrig tid att avsluta den...så då klippte jag ihop lite material som vi redan hade hunnit filma och så förökte jag göra det bästa av det :) hoppas det duger!

 

Av Johanna Ridderström - 13 december 2012 22:16

det var ju dags för oss 9:or att hålla i grötlunchen iår, och det gick jättebra! kan inte annat än älska niorna! <3

helt underbara (nästan) allihopa!

all my love to you people!


det roliga var att säkert 20 pers höll i min kamera idag och tog bilder och jag tänkte bjuda på några nu, så creds till alla paparazzis out there!


 

                                                              





   
  


  

Av Johanna Ridderström - 13 december 2012 21:53

SÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄR STOOOOOOOOLT!!! va vi e grymma!! ;D

förlorade första matchen (mot 7:or, haha....hoppsan....) och vann resten! så sjuuuukt nice!!

det kändes seriöst riktigt tungt efter första matchen....en spelare utvisad, varningar, vi sög.....bland annat....haha, verkligen ingen teamwork alls...men sen mötte vi lärarna, vann och fick tillbaka själförtroendet ;) och nu är jag ägare av den snyggaste och coolaste tröjan i hela världen! grymt bra jobbat laget!


                           


haha, jaa, vart inte alls glad när vi vann.... ;) sprang ett segervarv runt planen haha :) stannade även kvar sist, plockade undan och kramade om lärarna. Sen vart det ju lite akward att just jag och mardin (värdarna) skulle presentera vinnarna och dela ut priset på scenen idag på grötlunchen...

Av Johanna Ridderström - 13 december 2012 07:15


 


8 år och lika söt som vanligt ;)

Av Johanna Ridderström - 12 december 2012 16:00

sitter här och taggar!! snart dags att spela nu.......såååååååhääääär nervös.......


Av Johanna Ridderström - 12 december 2012 12:15

haha, hade helt glömt att berätta att jag är med i ett lag i den årliga innebandyturneringen vi har i skolan, som hålls i eftermiddag/ikväll :) hoppsan.....

men det är klart att jag inte kunde motstå....vi har ett grymt lag (bara 2 tjejer, jag och nina och resten sportkillar) och iår blir det tredje gången gillt jag gör det här....även sista chansen att göra det här....

så även fast det är mammas födelsedag och att min fot inte riktigt är helt bra än ska jag spela! kommer gå skitbra! vi ska möta 7:or och lärarlaget de första matcherna....så får vi se om vi går vidare....vi kommer vinna!! #SÅHIMLATAGGADNUKÖRVI


 

Av Johanna Ridderström - 12 december 2012 12:12

SÅ.HIMLA.COOLT

jag och belinda sprang nyss 3 varv runt ljushallen bara för att..... ;)

ha en bra dag alla bunnies! <3 puss och kram /kärleksfull moonwalker

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards