johanna.ridderstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Ridderström - 23 december 2012 21:45

Är ni taggade? Jag har blivit mer taggad nu sen vi pyntade, tog in granen, slog in paket och bakade julgodis...tur det! Fattar verkligen inte varför jag knappt har någon julkänsla...men ingen verkar ha det...tråkigt :/

Men men, nu såhär kvällen innan går ju alla runt och ler lite extra iaf haha :) Åh, det kommer bli så himla mysigt imorron!

Sov gott så hörs vi imorron! <3


<3

Av Johanna Ridderström - 23 december 2012 14:45

 
  

Av Johanna Ridderström - 22 december 2012 15:29

   


Har städat toaletterna och känner mig väl förtjänt av en ansiktsmask!

Hur är det med er då?

Med mig är det sådär...fökylningen vill inte ge sig...och så hade jag huvudvärk tidigare idag, men den skrämde jag bort med musik på max i lurarna ;)

Om ett tag kommer mammas kusin Josefine hit och vi ska baka lite julgodis (och jag MÅSTE måla naglarna!) :)

Ha det bra!

Av Johanna Ridderström - 21 december 2012 21:45

Såhär dan, före dan, före dopparedagen blev det att slå in alla julklappar på storgatan :) väldigt mysigt!


                 


Nu står även granen i vardagsrummet! Ni kan få en bild lite senare ;)

Kram <3

Try

Av Johanna Ridderström - 21 december 2012 11:45

Av Johanna Ridderström - 20 december 2012 23:45

testade "smokey eyes" igår kväll och vart rätt nöjd (lite för mörkt dock) :)

Kör på något liknande (fast ljusare) på nyår tror jag!


         

haha, halvt oseriösa poser....<3



Av Johanna Ridderström - 20 december 2012 23:28

Det här köpte jag till mig idag :)

Dom hade sjukt mycket rea på h&m och på new yorker! Jag brukar inte hitta något på new yorker men nu blev det faktiskt ett par kassar med julklappar därifrån..... ;) och en tröja till mig! (killtröja, men who cares? skön som attan)

Shortsen och kepsen kommer från h&m :)

Tröjan och shortsen skär sig så himla mycket mot varandra, men det kan vi väl ändå ignorera? Det är ju ändå jul ;)


     

Av Johanna Ridderström - 20 december 2012 22:12

är ÄNTLIGEN klar med mina (och syrrans julklappar)!! Det har tagit uppåt hundra timmar (plus/minus några timmar) med blod, svett och tårar.....det är ju nämligen så att det alltid är jag som får planera och köpa 99% av våra julklappar....haha, men vad gör man inte om man har en syster som hatar att shoppa....


kom iaf hem med 8 kassar från stan idag och med en budget i behåll, awesome! ;)

Blev lite grejer till mig också.... ;)


haft en jättebra dag och ska alldeles strax gå och lägga mig! jullov imorron! :D och betyg.......*nervös...


 


KRAM <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards