johanna.ridderstrom

Alla inlägg under november 2013

Av Johanna Ridderström - 6 november 2013 21:45

Har haft världens bästa Joa hemma hos mig idag. Det var ett tag sen nu vi träffades och hade en myskväll, så jag har saknat min lilla gummibjörn(??) i mängder. Vi pratade så mycket att jag just nu har ont i halsen haha :)


En och en halv lektion var inställd idag så vi fick sluta nästan 3 timmar tidigare = guld!

Nu ska jag se till att få mycket sömn då det blir en lång dag imorgon med mycket planering inför gudstänsten på söndag. Kommer knappt ha en ledig stund under helgen så det gäller att få klart så mycket som möjligt...

Godnatt


   

 

Av Johanna Ridderström - 6 november 2013 17:13

Tänk Hampe, fast kortare och på vintern istället. Faktiskt över nyår. Varje år samlas hundratals kristna ungdomar i tre olika städer några dagar för att fira nyår tillsammans. Och precis som Hampe så är det möten man går på och lyssnar på olika talare som snackar om hur bra Gud är. I år blir första året som jag är på Unite i Västerås och jag är extremt taggad! Så taggad att nyårsklänningen redan är inhandlad haha ;)

Mitt härliga gäng från Botkyrka ska också dit, saknar mina bröder så himla mycket! Har inte träffat dem sen i början av september...


 

  

TAGGA UNITE 14 !!
  

Av Johanna Ridderström - 6 november 2013 09:50

Tänkte visa er lite hur jag har röstat inför PCA 14. Det finns ju hur många kategorier som helst nästan så jag visar bara hur jag har röstat i de kategorerna där mina val var självklara. Gå in och rösta ihjäl er på alla kategorier Demi är nominerad i (annars får ni inte rösta)! ;)


                       

   

Av Johanna Ridderström - 5 november 2013 13:03

Sitter nu i skolan och drömmer mig hem till min säng. Hur irriterande som helst att förkylningen aldrig släpper! Vet inte om lite av febern kanske finns kvar eller om det är typ eftersvettningar, för då och då känns det som att någon har byggt en bastu inuti mig och råkat lämna dörren på glänt...

Eller, ja, ungefär så känns det iaf...

Men lika snabbt igen kan jag börja frysa. Igår när vi satt på lektionen utbrast jag plötsligt at det var extremt kallt. Inom några sekunder hade både Pontus och Linus slängt sina tjocktröjor på mig. Mina klasskompisar är bäst <3


   


Ikväll ska jag träffa min fina teatergrupp och fortsätta med vårt sagoprojekt :) Taggad till tusen!

Av Johanna Ridderström - 4 november 2013 13:30

Har på sistone kollat på olika plagg att bära på julafton. Eftersom min familj i år firar med pappas sida av släkten så innebär det att ingen kommer att vara extremt finklädd. Därför funderar jag på att bara ha på mig en fin röd topp och ett par svarta jeans. Kanske köpa ett nytt stort halsband också för att det ska se lite mer uppklätt ut?

Efter skolan idag tänkte jag ta en runda på stan för att kolla om jag hittar något att ha på mig på jul. Vem vet, kanske hittar jag en och annan julklapp också?


   


Alla toppar + den högra klänningen är från BikBok, de andra två klänningrna är från H&M

Av Johanna Ridderström - 3 november 2013 16:30

   


Jag älskar bandtröjor, synd bara att jag inte har så många... Men fler ska det bli! Så snyggt med bara ett par svarta jeans och ett rött läppstift till!

Den vänstra är från BikBok och den högra från Gina.


Demi syns ofta i såna här tröjor, oftast med tryck som AC/DC, Led Zepplelin, Ozzy Osbourne, Ramones och Mötley Crue. Skulle inte någon bara kunna ge mig hennes garderop?


       
       

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards