johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Johanna Ridderström - 3 februari 2014 22:57

Idag efter skolan tog jag en stund för mig själv på stan. Det kanske är konstigt, men jag älskar att shoppa själv. Jag behöver inte anpassa mig efter någon annan än mig själv och det är väldigt skönt. Jag kom hem med en t-shirt och två bh:ar. En ljusrosa i spets och en mörkblå med lite gulddetaljer.

När jag kom hem åt jag potatisgratäng med kassler och sallad med min kära familj.

Sedan satte jag på mig träningskläder och snörade på mig mina gympaskor. Orkade av någon anledning springa både längre och snabbare än vad jag brukar, superskönt! När jag kom hem gjorde jag lite övningar för ben, rumpa och mage innan jag stretchade och hoppade in i duschen.

Sen lyckades jag på något vänster ha så pass mycket energi över att mitt rum nu är nystädat. Hur detta gick till har jag ingen aning om då jag var helt slut efter träningspasset...

Men otroligt skönt att känna att man varit effektiv!


Nu ska jag somna gott i min säng!

Puss och godnatt


 

Av Johanna Ridderström - 3 februari 2014 10:34

Sitter och är så absolut otaggad man kan bli till att än en gång sitta och anteckna arslet av mig under en genomgång på Naturkunskapen. Det är det enda vi gör varje lektion...

Förstår ni då också att det blir extra segt när inte alla mina knappar på tangentbordet inte funkar som de ska. Jag får t.ex sitta och klippa in vartenda a....

Tackar iaf med hela mitt hjärta den som skapade kortkommandon. Låt mig kyssa dina fötter och mata dig med vindruvor.

Önska mig ett stort lycka till nu...

Och om ni har möjlighet, skänk gärna lite energi till mig...


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards