johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Johanna Ridderström - 14 februari 2014 19:45

Sitter nu i soffan med fina Joa. Har precis varit och inhandlat Ben & Jerry, choklad, chips och dipp. Ikväll blir det en riktig myskväll med massa tjejsnack!

Hoppas ni har en bra allahjärtans-dag!


 

Min nyårskyss och dejt på allahjärtans-dag, kanske något på g? ;)

Av Johanna Ridderström - 14 februari 2014 10:30

14 februari. Singel. Yayy.

Önskar jag att jag hade en gullig pojkvän som köpte rosor, choklad och uppstoppade nallar till mig? Ja.

Kommer jag istället fira med min bästa tjejkompis Joa i soffan framför en film och med Ben & Jerry? Ja.

Kommer jag vara lite halvdeppig, känna mig en aning ensam och möjligtvis gråta en skvätt? Mycket möjligt.

 

Men det viktigaste är ju inte att vara med sin partner, utan med sina nära och kära. Att omringa sig med människor man älskar och visa sin uppskattning till dem. (Jag vet att det bara är singlar som säger så...)

 

Och ja, det kan kännas ensamt och ja, du kanske hatar att vara singel, men...

Jag tänkte skriva något peppande, men det är bara att inse fakta, så oerhört kul är det inte att vara singel...

 

Men gör nu det bästa av dagen (singel eller inte)!

Och om ni inte har något speciellt för er går det alltid att skicka blomsterbud till mig.

Det är ingen fara, jag blir inte arg.

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards