johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2014 21:45


Är nu hemma från teatern. Älskar min grupp så sjukt mycket! Vi har alltid extremt roligt tillsammans och alla är superduktiga! Ska bli så kul att få visa upp vad vi håller på med för er sen i maj!

Var vrålhungrig när jag kom hem så jag smällde i mig en chorizo, två kasslerskivor, en tomat, potatissallad och lite gurka. Hade inte ätit annat än några chokladbitar, en banan och ett chips på typ 10 timmar så mitt matvraks-anfall var befogat.


Nu sitter jag på mitt rum med lite tända ljus och andas ut lite innan sovdags.

Godnatt fina ni!

Dröm om mig!

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2014 15:02

När någon runt omkring mig eller när jag själv är stressad brukar jag säga "andas i en fyrkant".

Mest på skämt, men när man sedan får konstruera för personen med det höjda ögonbrynet hur man gör så blir man faktiskt lugnare. Övningen funkar.

Jag har märkt att jag omedvetet håller andan väldigt ofta, så när jag väl tar tid för att bara tänka på andningen så blir det väldigt avslappnande.

Vet dock inte varför jag inte andas så ofta som jag borde? När någon röker i min närhet håller jag andan. När jag tränar har jag jättesvårt att andas. När jag har ont håller jag andan och under prov gör jag det också ibland. Är det konstigt?

I vilket fall som helst är det väl därför jag är så bra på att hålla andan länge. När jag provade för några veckor sen slog jag mitt rekord. Jag fick jag 2 minuter och 35 sekunder efter några försök.



 

-

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2014 13:15

Av Johanna Ridderström - 4 februari 2014 12:13

Äntligen tisdag!

Måndagar blir mycket enklare att klara av när man tycker om tisdagar.

Hatar dock min franskalektion, fattar inte ens varför jag valde språk??

Iaf, idag efter skolan är det tre timmar teater i kära Hallstahammar med min underbara teatergrupp. Längtar!

Nu ska jag tråka mig igenom en håltimme, en labb på naturkunskapen och franskan... Wish me luck!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards