johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Johanna Ridderström - 11 februari 2014 14:25

Har franskaprov nu om några minuter. Räck upp handen alla ni som har panik.


 


Men det ska nog gå helt okej ändå... Pluggade rätt mycket igår kväll och tänker be i de kvarstående minutrarna för att jag åtminstone ska bli godkänd. (Och ja, jag har på mig glasögon idag för att känna mig en aningen intelligent...)

Senare idag är det teater och jag är supertaggad! Har saknat min teatergrupp jättemycket.


Men nu är det fullt fokus på provet!

Wish me luck...

Av Johanna Ridderström - 11 februari 2014 12:34

Nu får det vara nog med sura miner och med att vara ledsen i ögat. Nu är det dags att gå tillbaka till mitt positiva, fnissiga, glada och skämtsamma jag!

Dags att fokusera på plugget och inte låta andra ta energi ifrån mig. Jag ska försöka sluta med att överanalysera saker då det inte leder till något annat än kaos i min hjärna.

Hoppas ni mår bra!

Kram


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards