johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Johanna Ridderström - 5 februari 2014 22:03


                 


Först till Köping för kalas hos äldsta kusinen som helt plötsligt fyllde 5 år. Mycket folk i en liten lägenhet och ingen var gladare än jag över det. Första gången på nästan en månad då jag INTE fryser. Busade med mina killar så mycket att jag blev helt yr i huvudet.

Sedan vidare till min kära vän ute på landet (efter en snabbvisit hos mitt älskade donken). Har fortfarande inte fattat att hon fyller 17 bast, jag presenterar mig ju liksom fortfarande som 15 haha!

Det bjöds på paj och fika. Älskar förövrigt damens stora släkt, helt underbara. Skönt också att hennes syster Alex var där, satt och pratade jättemycket med henne.


Grattis mina små födelsedagsbarn än en gång!

BH

Av Johanna Ridderström - 5 februari 2014 12:31

Det här kanske är lite privat...but I don't care...

Speciellt en av de bh:arna jag köpte är superskön. Den är typ bara i spets och satin (alltså ingen bygel eller push-up). Har lust att gå runt och ta på mina bröst hela tiden när jag har den på mig haha...

Dessutom är den otroligt fin. Både sexig och söt på samma gång.


Ni hittar den på Gina Tricot om ni känner för att gå runt och vara lika bekväma som jag.

(Obs, köp bara denna om ni har självbehärskning och vet om att ni kan motstå att ta på era boobies offentligt...Vill inte att mina läsare ska åka dit för hets mot folkgrupp eller något sånt)


 

Av Johanna Ridderström - 5 februari 2014 09:14

Idag fyller en av mina absolut bästa vänner år! Jag har känt Joa (förlåt vännen men jag orkar inte skriv Joanna hela tiden...) i några år och hon har funnits vid min sida varenda dag. Har aldrig träffat någon så underbar och godhjärtad.

Hoppas att du får världens bästa dag, det är du värd hjärtat!

Vi ses sen ikväll!

Puss <3


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards