johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Johanna Ridderström - 12 februari 2014 13:45

Oerhört skönt att ha nära vänner i klassen! Kan prata om allt med dessa tjejer och de lyssnar, förstår och säger massa kloka saker. Väldigt skönt att ha vänner som stöttar och som man kan stötta tillbaka. Det känns liksom som en meningsfull vänskap.


 

Av Johanna Ridderström - 12 februari 2014 09:13

Tips på hur man får till en bra bild:

Skrik "DET ÄR ONSDAAAAG" och dra med dig dina kamrater till höger och vänster.


 

Hur mår vi idag då?

Jag är trött och blek som ett lik. Jag försov mig imorse. Fick stressa som iller på anabola.

Har nu anlänt till skolan och fått i mig en god gurkmacka. Mitt humör är på topp! Jag har massa energi och har ingen aning om vad den kommer ifrån...

Pratade med Elias i nästan en timme igår efter teatern. Han är så otroligt snäll och ger de mest kloka råden! Så glad att jag har så fina vänner som stöttar och hjälper mig om det är något.


Ikväll är det ÄNTLIGEN DAGS FÖR HOCKEY!! Sverige-Tjeckien och jag är laddad till tusen. Har dock lite ångest över att Sverigetröjan ligger i tvätten, men om min plan fungerar så ska det nog lösa sig. Jag har två ord för er: Handtvätt och hårfön.


Hoppas ni får en underbar dag fylld med massa leenden och kramar!

Puss

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards