johanna.ridderstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2012 18:51

va nyss iväg t lidl för att köpa lite grejer pappa ska ha till wooken ikväll :)

belinda är påväg nu så då blire en riktig myskväll! har t och med redan bäddat! känner mig extreeeeemt duktig för belinda brukar annars bädda..... haha, jaja......


det blev inte något syande (haha?) idag.....fick ju inte ens upp symaskinen från väskan....

ÅHHH! blev GALEN! den hade ju HUUUUUUR många lås och spärrar som helst! ringde till och med mamma och frågade hur man gjorde.... hon visste inte....


haha, menmen......blir att fråga mamma hur man gör när hon är hemma (hon är ju borta från halv 8 till 12 ungefär).. hon är ju på landstingsdagarna med göran häggis :) inta bara förstås haha, det är ju massa kristdemokrater med :)


   


plutläppen...... haha.....


lateeeeerrr <33

Av Johanna Ridderström - 27 januari 2012 14:12

jahapp, nu äre städning på g :) lika bra att börja för att få det gjort :) sen blire ju som sagt att sitta ner med symaskinen och sy om/klippa av några jeansplagg :)


ikväll (klockan 7) kommer belinda över och käkar :) sen blire nog en die hard film! haha..

i'm wierd...........i know.... lite karaoke blir det kanske på det också :)


på söndag blire att dra t arosfortet med b-brudzzen joa, belinda och springeling :D LET'S KICK ASS BRUDZZ!

målet är att klara alla celler :) vi kommer vara där mellan 10-18 så vi har ju tid på oss :)

det blir nog förmodligen att sova hos joa imorron med tjejerna också :)


sitter och lyssnar på demi lovato nu (suprise?)..... men hon är sååååå grym! tog in cd-spelaren in t badrummet och satte på högsta volym när jag skulle duscha haha :) AWESOME! <33


jaa nu måste jag städa kidz!

laterrrrr <33


 

Av Johanna Ridderström - 26 januari 2012 22:32

jaa... rubriken talar ju ganska mycket för sig själv men..... haha, jaa, mamma kom hem för någon timme sen så hon och jag satte oss vid köksbordet och pratade lite :) och eftersom vi båda (såklart) va sugna på te kokade jag de (det rimma)... sen ville mamma ha något till så då tog vi fram kex och smör :)


värt inlägg......


men sjukt mysigt va det!

världens bästa mamma <3


nu går jag strax och lägger mig....ska upp ganska tidigt imorron och städa (yeyy....) -.-

men faktiskt så är jag lite halvtaggad t det eftersom att jag kommer vara ensam hemma :D musik på högsta volym och så blire att plocka fram mina dansskills :)

sen har jag också hittat några jeansplagg jag skulle vilja klippa av och sy om så det blir det nog också att göra..... JA, ni läste rätt.....JAG ska SY......

kommer sluta med en död symaskin i soptunnan menmen.....


haha, wish me good luck!


laterrrrr <33

Av Johanna Ridderström - 25 januari 2012 21:54

håller på att lacka ur på att internet ALTTID ska stängas av klockan 10!!? VAD ÄR DET FöR HIMLA SKITREGEL?!!? 


så, som ni förstår blir inte det här världens längsta inlägg..... men jag lovar att imorron kommer min första vlog på engelska upp....(om inte nu någon plan kommer upp för imorron....då kan det bli på svenska...) men en vlog blire i vilket fall som helst :)


idag har d vart en halvchill dag i skolan.... alla lektioner kändes korta :) dock hade vi en av världens sämsta vikarier i 3 av 4 lektioner.....

men musiklektionen va awesome!

spelade gitarr och sjöng på slutet för lärarn. han sa ju att då är det enklare att få ett högt betyg och det är ju precis det jag vill ha :) musik är ju liksom favoritämnet!


men det blir mycket mer imorron! LOVAR!

btw, min kamera har pajat så framöver blir det bilder med belindas kamera lr med datorn.... kan ju sno mammas och pappas också förstås....men det blir bara i nödsituationer.... inte världens roligaste grej att a och göra med....


hoppas alla har det bra!

laterrrr <3


 

Av Johanna Ridderström - 24 januari 2012 11:15

Av Johanna Ridderström - 23 januari 2012 23:00

gonatt kids!


ännu en kväll då man somnar t demi lovatos awesome röst och låtar <33


   


lateeeerr

Av Johanna Ridderström - 23 januari 2012 20:59

har varit så seg idag så har inte bloggat sen imorse....


vi hade VÄRLDENS TRÅKIGASTE idrottslektion idag..... hade nån vikarie som faktiskt (på fullaste allvar) trodde att hon skulle få våran klass och leka "under hökens alla vingar" haha, jaa, vet inte om jag ska skratta eller gråta.....

vi hade ju liksom aldrig träffat bruden förut och hon kunde ju knappt hålla sig stående på skridskorna (vi va i ishallen idag btw).....


jaja, när jag kom hem satte jag mig vid datorn och segade....lyssnade på demi såklart också :)


nej nu ska jag tömma kattlådan och sen ge "mammor och minimodelller" en chans!


laterrrr <3


 

Av Johanna Ridderström - 23 januari 2012 07:45

skola snart då!

en tråkdag... men vi har ju hemkunskap och idrott så det är ju bra :) men franskan och matten skulle man ju kunna hoppa....


menmen... snart är det fredag! haha, här är vi positiva!

fast vi har väl studiedag på fredag? eller?


haha, jaja, önskar er en awesome dag!

laterrr <3

 (värt inlägg...)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards