johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Ridderström - 29 juli 2012 12:45

saknar min tjejjor!! har pratat lite löst med några av dom om vi alla skulle ha en övernattning väldigt snart :) får se ;)


   

Av Johanna Ridderström - 29 juli 2012 02:53

          


fastnade med en chipspåse framför youtube....haha inte så bra :)

menmen....nu ska jag sova iaf!


godnatt<33

-

Av Johanna Ridderström - 28 juli 2012 17:00

                 

OS

Av Johanna Ridderström - 28 juli 2012 12:21

Glor på OS och chillar med livet ;)

Av Johanna Ridderström - 28 juli 2012 02:22

hemma nu! :)

mamma är och lämnar av min morbror i köping så när hon kommer hem blir det väl att sova. vilket jag behöver för jag är väldigt trött :)

somnade till och med några minuter på haga medan dom andra spelade något spel som inte direkt intresserade mig....alls....haha :)

sen hade jag huvudvärk också och det var mest därför jag vilade....kändes som migrän där ett tag och jag ba: NOOO SHIT!!! (typ)


 


haha, fick vääääärldens tyngsta tackling av benny när vi precis hade börjat spela fotboll....jag typ flög ner på backen och svängde till med nacken på något konstigt sätt.....gissa om jag hade ont sen? det var väl mest därifrån huvudvärken kom för det dunkade i huvet hela kvällen efter det....menmen, mål gjorde jag iaf ;)


latterrr<33

och godnatt!

Av Johanna Ridderström - 27 juli 2012 17:45

nu är man klädd för några många timmar på haga!

har med fotbollsskor och grejer ;)

men det blir absolut inte lika sent som halv 7 den här gången! jag mådde som ett himla psykfall på söndagen ju, om ni remember?....hade migrän och mådde skit i flera timmar....


menmen, sånt glömmer jag oftast ganska snart!

när det gäller konsekvenser efter att ha varit uppe sent tänker jag som en liten 3åring...haha ;) (mämen men det är så det ska vara!


nu drar vi!!

c y all 2night!

(nämen hoppsan så kulturell jag känner mig!)


latteerrr<33


 

bild från skåne :)




Av Johanna Ridderström - 27 juli 2012 14:31

ÅHHH!!

DEN ÄR DAGEN KAN JU BARA GÅ OCH DÖ!!!
JAG HAR TYDLIGEN HELT TAPPAT FÖRMÅGAN ATT BÅDE SJUNGA OCH SPELA GITARR!! DET LÅTER HELT HEMSKT NÄR JAG FÖRSÖKER.....

VAD IRRITERAD JAG BLIR!!!!!

OCH JAG HÅLLAR PÅ ATT BLI ATTAKERAD AV EN IDIOTFLUGA!! SKA ANMÄLA SVINET....


(JA, JAG GILLAR CAPS LOCK!!!)

Av Johanna Ridderström - 27 juli 2012 11:18

vaknade nyss och har hunnit slängt i mig en nektarin....haha, så har min morgon sett ut hittills::)


idag ska jag nog hjälpa mamma och städa (yeyy....) och sen till kvällen blir det haga ;)

supertaggad är bara förnamnet!! (utan ironi)


målade naglarna innan jag skulle gå och lägga mig igår. inte världens mest brillianta ide´....

vet inte varför jag ALLTID får för mig att göra det i sängen precis innan jag hade tänkt sova?? himla idiot  man är....!

jaja, då var det ju så att jag fick vara uppe 1 och en halv timme till för att nagellacket skulle torka....klantarsel.....

så nu är mina naglar chockrosa och jag vill inte ens ha chockrosa naglar.....jag ville ha typ lila.....åhh, jaja, jag satt uppe heeeelt i onödan iaf....idiot.



nu ska jag vakna till lite.....hoppa in i duschen och lite sånt :)


lattteerrr<33



Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards