johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Ridderström - 24 juli 2012 13:48

Nu blir det att spela spel hela dagen med mamma och syrran, myyys! <3

Av Johanna Ridderström - 24 juli 2012 12:45

 


pratade med belinda igår och hon kommer hem på måndag nästa vecka.....längtar!!

Av Johanna Ridderström - 23 juli 2012 23:15

ÄNTLIGEN!

vi har ju inte haft riktig sommarvärme sen i maj någon gång! inte okej....

men på onsdag ser det ut att bli asfint! :D

halleluja, praise the lord!

åhh, jag kommer att ligga och sola typ heeela dan! vill ju inte komma tillbaka till skolan blekare än vad man var innan man slutade....såklart!

åhh, så himla glad!! (vilket kanske märks..) ;)


klart.se


 


smhi


 


yr.no


 

Av Johanna Ridderström - 23 juli 2012 22:12

hanging with my guitar <3


 

Av Johanna Ridderström - 23 juli 2012 19:08

har velat sett justin biebers film "never say never" och då passar det ju bra att den går på tv ikväll på kanal Canal + first :)

så ska strax bänka mig i biorummet för att se den :) (19.15)

är inte direkt ett stor fan av biebers låtar, men han som person verkar rätt grym!



och medan jag ändå håller på att snacka om justin så kan jag ju passa på att säga grattis till hans underbara flickvän selena gomez som fyldde 20 år igår! :)


Av Johanna Ridderström - 23 juli 2012 17:01

är det bara jag eller skjuter ni också upp städning heeeela tiden?


man känner sig alltid så duktig när man tar initiativet och säger att "idag ska jag städa", så duktig att bara för att man har varit duktig och sagt det så "får" man göra någonting innan man börjar städa som t.ex att titta på tv, sitta vid datorn etc....

am i right? ;)

det hela slutar med att man skjuter upp det för att man hittar någonting roligare att göra....


det är precis vad som har  hänt i dag....jag BORDE städa, mitt rum ser ut som ett bombnedslag.....men jag har inte prioriterat det först.

inte heller igår eller i förrgår. så det har fått mig att inse att om det inte står högst upp på listan så blir det aldrig gjort.

punkt.

nu står det högst upp på listan så här ska det städas!

latteerrr<33


 

Av Johanna Ridderström - 22 juli 2012 18:19

Har varit på haga + varit och badat med ungdomarna :) fast jag badade inte haha, det var sviiiiknkallt! Dock höll jag på att bli ikastad av benny....bara tur att jag är starkare ;)
Nu är jag, manne, benny och daniel snart påväg till cafeet :) vi tog bara ett litet stopp på vägen ;)

Har haft migrän frpn att vi va påväg till badstället till för typ tio minuter sen (alltså flera timmar....), hur jobbigt som helst!! Satt med solbrillor för att jag behövde ha det mörkt...
Menmen, nu är jag nästan helt okej ;)

Hörs sen!
Latttteeerrr<333

Av Johanna Ridderström - 21 juli 2012 20:03

                     

                 


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards