johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Ridderström - 4 juli 2012 12:45

mina söta kusiner jag var och hälsade på i lördags :)


 


Victor till vänster och Oscar till höger :)


Av Johanna Ridderström - 3 juli 2012 15:15

ett projekt jag och belinda håller på med är ju våran dans/sång/teater-grupp som ska börja till hösten :) så snacka om att hampe är ett guldläge att få insperation!

det kommer att vara en barngrupp mellan åldrarna 7-12 :)


en låt som kommer att vara med är den här:


Av Johanna Ridderström - 3 juli 2012 08:30

fick en fråga för ett tag sen (väldigt länge sen) som jag har sparat med flit...

det är inte så att jag inte har ett svar utan jag måste bara samla ihop svaret....

...det är ju en väldigt djup fråga, så finns det ett bättre ställe än hampe att klura ut det på?....Det är där som jag känner att man står närmast Gud. Jag har aldrig känt mig "mer kristen" än just där.


grym fråga btw!


 



Av Johanna Ridderström - 2 juli 2012 23:15

eller, det vet jag ju inte till hundra procent om vi gör eftersom att det här är tidsinställt...men jag tror vi gör det :) alla kommer ju veta våra namn efter den här veckan.....alla kommer ba åhh!! det var johanna och belinda som var coolast!!

och vi kommer bara: ställ dig i kön för autograf ;)


SÅ bra intryck gör vi på folk ;)


hahaa, för att vara lite seriös.....

har ni det bra?

väderleksrapporterna såg ju grymma ut innan jag åkte så jag antar att det ligger runt 15 grader nu :)


vi lär ju steka i vilket fall som helst :)


 

Av Johanna Ridderström - 2 juli 2012 10:30

nu sitter jag, mamma, syrran och belinda i bilen på väg till kylar-köping (minus kylar) :D VI ÄR SÅÅÅÅÅ TAGGADE!! :D
EN HEL VECKA!! EN HEL!! med massa roliga människor, bibelstudium och bad, fotboll, volleyboll, lekar och spel! :D kommer bli hur bra som helst!!

nu kör vi!!!!



Av Johanna Ridderström - 1 juli 2012 22:46

imorron drar vi!! så sjukt taggad!

har fixat hur många tidsinställda inlägg som helst så ni behöver inte vara oroliga!

godnatt <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards