johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Ridderström - 21 juli 2012 19:45

bildbomb! BILDEXPLOSION!!

sjukt mycket bilder!


SKÖVDE: minigolf, shopping

 

+ resturang

 

 

   

                                                     

 

 

ON THE ROAD:

 

         

     

 

SKÅNE: sightseeing

 

 

                                                                                               

 

 

SKÅNE: nimis

 

Nimis är en slags borg, byggd av drivved. (drivved=trä som åker förbi i vattnet)

Det är byggt av en man och det tog 30 (!!) år.

 

                                                                                       

 

 

DANMARK

 

                                     

Av Johanna Ridderström - 21 juli 2012 18:21

....på morronen....


det var ett tappert litet gäng som stannade till kvart över 6 igår på haga.....helt sjukt! jag var svintrött...

men hjälp va kul vi hade! såååå värt att jag idag går runt som en lost liten 14åring....haha ;)

men sen när jag kom hem så hade jag inget täcke i sängen så jag fick sova i min onepiece haha.... :)

sen sov jag till halv 2....oops...


 


pratade även med belinda igår....hon är ju i norge för er som inte vet. (vilket alla vet för jag tjatar om det så himla mycket...)

haha, menmen, det verkade vara bra med henne.....fast vi saknar varandra så himla mycket!


(jag kan ju passa på att nämna att det var meningen att ni skulle få se bilder från semestern igår men eftersom att jag kom hem typ halv 7 så orkade jag inte riktigt fixa det.....)

men jag har redan påbörjat ett inlägg med bilderna så dom kommer upp idag :)


och nu till det viktigaste idag....:

JAG HAR NAMNSDAG!!! :D that's right!! in the fruntimmersveckan! ;)

så jag var upp till farmor och gösta en sväng och fikade och fick ett armband :)

jag måste nog få påstå att jag har den mest omtänksamma farmorn (farmorn?) av alla! <3


nu ska jag äta....

lateerrr <33


Av Johanna Ridderström - 20 juli 2012 15:13

håller på att ladda upp MASSA bilder från semestern :) det tar ett tag för det är några hundra..... ;)

ska även fota alla kläder jag kom hem med.....

men först ska jag måla naglarna och sen skulle mamma färga håret på mig :)

och sen får vi ju inte glömma att det är HAGA IKVÄLL!!! :D ÖVERTAGGAD!!!!!!!! ;D

Av Johanna Ridderström - 18 juli 2012 21:47

Nu har vi checkat in och hunnit vila lite här på hotellet i jönköping :)
Jag längtar verkligen hem till allt/alla där hemma nu! Så det är skönt att vi åker tidigt imorron :)

Btw, gissa vem som nu är ägare till världens mysigaste ONEPIECE!?!! :D ;) sååååå glad!!!! Vad jag har längtat!! Hihi :)
Köpte även:
skolväska
gul munktröja
usa-tröja
sportlinne
jeans
hårfärg (det blev brun tillslut, färgar blont när luggen har växt ut)
bh
trosor

Det var nog allt....men om man räknar med allt jag köpt sen lördag så är det ju dubbla det där :)
Det ska bli riktigt kul att komma hem, ta kort på allt och få visa det för er! ;)

Lattteerr<333

Av Johanna Ridderström - 18 juli 2012 12:15

nu styr jag, mamma och syrran bilen mot ullared!!

ska träffa och hänga lite med boysen tänkte jag..... ;)


     


ska leta efter ett par ljusblåa jeans, en munkjacka och en ny skolväska bland annat :) kan faktiskt inte skriva allt jag ska köpa i bloggen....ohhh!! spännande!!.......

haha, eller inte... :)


Av Johanna Ridderström - 17 juli 2012 20:15

dessa snygga tröjor finns på gina tricot för bara 99 kr :)


     

Av Johanna Ridderström - 17 juli 2012 13:51

Spontanresa till danmark......hur ska det här sluta?? Woopwoop! :)
Vi drar med färja och blir bara borta några timmar :)
Hörs när vi kommer tillbaka ;)
Latttteeerr<33

Av Johanna Ridderström - 16 juli 2012 23:01

Nyss tittat klart på en film som hette nånting....
En rätt okej film...haha, fast det spelar väl ingen roll att jag skriver hur den va när jag inte vet vad den heter....men jag kan väl lägga upp en trailer om några minuter efter att jag frågat nån om namnet....
Haha, jaja, nog om filmen.... ;)
Idag var vi på ett helt grymt ställe som jag faktiskt inte heller kan förklara nu.....jag får göra det när jag kommer hem för ni behöver se bilder för att förstå :) men det var såååå coolt!! Om ni vill så kan ni ju googla på "Nimis skåne" eller något sånt för det var där vi va (haha, det hade ni aldrig kunnat gissa va?) ;)
Nu sitter jag, mamma och tomas och myser medan dom andra två är på kvällspromenad with the dog ;)
(är det bara jag eller har ni också reagerat på att jag använder ordet "mysigt" vääääldigt ofta? Haha, och det pinsamma är att jag har tänkt skriva det oftare än jag gjort.....ordföråd a la mini!) ;)

Latteeerr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards