johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Johanna Ridderström - 1 april 2012 19:30

håller verkligen på att spy på våran NO-lärare nu!! ska också ge honom ett häfte som handlar om helt värdelösa saker som han ska göra på ett lov!!!!!!! och man kan ju bara göra det på påsklovet EFTERSOM DET SKA LÄMNAS IN FÖRSTA DAGEN VI KOMMER TILLBAKA!!

varför vi har fått häftet?

för att våran klass missade en NO-lektion (EN!!) (EN!!!!!!!!) i fredags (SOM ARBETSLAGET SJÄLVA BESTÄMT!!) och då får vi ett 13 sidors långt häfte FYLLT med konstiga ord som "kompensation".....snälla lilla rara no-lärare, jag jobbar inte 13 sidor på EN lektion i vanliga fall!

Av Johanna Ridderström - 1 april 2012 17:08

haha, ni kanske tycker att jag är jättelöjlig men jag tycker det är skitcoolt! haha :)


 


    


det här gjorde min dag <3


Av Johanna Ridderström - 1 april 2012 16:37

är nu strax klar med första skrivuppgiften...så skönt! men det går sååå långsamt....


 


va och tittade på soffor med the parents men hittade inget speciellt...

imorron ska tydligen jag och syrran upp till farmor och gösta....känner att jag inte riktigt är på det humöret + att jag egentligen har viktigare saker för mig + att vi träffar dom en hel dag på lördagen.....värt...

känner att jag börjar bli lite bitter....kan ju bero på att jag har ett ton uppgifet att göra på ett LOV och att min bästa vän är i thailand.....så jag har anledningar........

usch fy...måste ta en paus från datan nu ett tag.......

laatteer <3


 

Av Johanna Ridderström - 1 april 2012 11:04

ligger nu i sängen och pluggar....kul att man får typ 20 kilo läxor att göra under påsklovet......älskar lindbo...


i eftermiddag blir det att åka och titta på soffor till gästrummet. det är ju nämligen så att jag kommer flytta in i jossans rum, jossan i gästrummet och gästrummet kommer att vara i mitt rum istället och då ska vi måla om i alla rum och sen ska vi köpa lite nya möbler till syrran och gästrummet :)


nu måst jag återgå till den här roliga skrivuppgiften så jag kan börja med den andra roliga skrivuppgiften så jag kan jobba med 13 sidor långa häftet i NO (NO??!!) så jag kan börja plugga till musikprovet.....kill me...


lattteer


    

Av Johanna Ridderström - 1 april 2012 00:51

nu har jag gäspat alldeles för många gånger för att det ska vara acceptabelt....så godnatt och sov gott så hörs vi imorron!

latterr<33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards