johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Johanna Ridderström - 20 april 2012 18:20

har städat + haft farmor och gösta här.....ganska mysig dag faktiskt....dock har syrran varit så SJUKT otrevlig så farmor sa åt henne (hon gör aldrig det) och jag fick be om ursäkt för att hon vara så bitter/tjurig....

riktig bitter f****

(flicka ;)

(inget annat ;)


         

haha, söt (...........)


ska nu strax bege mig för att sen dra hem t hanna :)

kul också att det har snöat/regnat hela dagen....

DET ÄR APRIL?!


joa gjorde illa sig på idrotten idag så hon fick åka t sjukhuset och sy två stygn i pannan.... :( stackarn....det va ett djupt hack och blood ALL OVER THE PLACE!! haha, kanske lite överdrivet...men my heart is with you honey <3


btw, kika på den här killen videos, you wont regret it! dock kan det bli lite för mycket ibland men han är ändå kung !



latterrr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards