johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 23 april 2012

<3

Av Johanna Ridderström - 23 april 2012 22:16

 

Av Johanna Ridderström - 23 april 2012 18:40

sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig på de fyra närmsta "festerna"...

tillställningarna är nog ett bättre ord...för det är pappas mosters kalas på fredag(?), brudarnas konfermation, belindas födelsedagsfest (släkten bara)(plus jag...men jag räknas ju som släkt :) och sen skolavslutningen...


 


till skolavslutningen har jag åtminstone bestämt klänningen och jag tror jag har bestämt till fredag också....på fredag blir det nog bara en vanlig enkel svart med några snygga smycken och min bruna axelväska...

haha, får se...


BÄSTA I-LANDSPROBLEMET EVER!

grejen är att jag har dubbelt så många kvar som hänger i garderoben! har verkligen börjat älska klänningar! dock är det en kjol bland de jag väljer mellan...


 


nu blir det strax mat! varma mackor....också en grej jag börjat älska nu när jag vet vad jag vill ha på :)

jag har fallit för varma mackor med smör, ost och banan!

hur gott som helst!

har tyckt att folk som käkar banan på varma mackor är konstiga men nu är ju jag en av dom....där ser man...don't judge ;)

Av Johanna Ridderström - 23 april 2012 17:45

har nu tittat på demi lovatos dokumentär "stay strong" som har gått/går på mtv....

snacka om att jag blev berörd!

ni som inte vet det så spenderade demi en tid för ett år sen inne på rehab...ni får reda på varför om ni klickar på länken...


hon har hjälpt mig så extremt mycket med mina problem bara genom att berätta för världen vad hon har gått igenom...för ungefär ett år sen så hade jag mitt livs svåraste tid och demi (ni kanske tycker det låter konstigt menmen, it's true) hjälpte mig att komma igenom det....


hon är en av få kända människor som vågar prata om problem som t.ex ätstörningar och att skära sig...


så klicka på länken och kolla på klippen!

 

www.mtv.com/videos/news/746180/demi-lovato-stay-strong-how-things-got-out-of-control.jhtml#id=1680480



my idol <3

Av Johanna Ridderström - 23 april 2012 13:15

     

Av Johanna Ridderström - 23 april 2012 10:15

sugen på kebab......!

med typ sås ALL OVER THE PLACE! <3

åhh, vill ha....


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards