johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Johanna Ridderström - 8 april 2012 18:17

nu sitter hälften av släkten i vardagsrummet och hälften i köket :) sååå mysigt! och kusinerna har lärt sig och leka tillsammans så dom har sprungit runt, skrattat och pratat.....stolt storkusin over here!

alla 4 är ju 3 år eller yngre och det låter så gulligt när speciellt oscar och wille pratar (dom äldsta, båda födda 2009)....är ju bara dom två som kan säga någorlunda bra meningar :)



jag har fixat 9 (!!) tidsinställda inlägg under tiden vi har haft besök så jag är riktigt stolt! har aldrig varit så duktig!

men måste nog fixa några till då det sista publicerades tidigare idag......och eftersom våra gäster stannar tills på tisdag istället för att åka hem tidigt imorron :) skönt! för det lär ju ta ett tag innan vi träffar dom igen.....


ikväll verkar det som att jag, mamma och mina tre mostrar bänkar oss framför projektorn för att glo på någon romantiskt tjejjig film <3

:D



latterr <33

Av Johanna Ridderström - 8 april 2012 13:15

verkligen älskar galenskaparna!

dom är så underbart roliga! :)



hahaha, störtsköna!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards