johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Johanna Ridderström - 25 april 2012 21:24

imorron är det en redovisning och på fredag kan nästan bara chilla sig igenom hela skolan :D


på fredag blir det att åka t köping och fira pappas moster :) det bestämdes för typ en timme sen att jag ska sova hemma hos matte och bettan också :D (moster + morbror)

så mysigt!

kommer då att spendera en liten del av lördagen med bettan och noah <3 (noah = 2årig kusin)

sen blir jag skjutsad till hallsta av matte och blir avlämnad hos belinda där jag ska sova över och sen på söndagen blir det förmodligen AROSFORTET!! :D med belinda, hennes brorsa jack och hans kompis filip :)


    


kommer bli världens bästa helg!! åhh! <3 förtjänar verkligen det här!

har nu gjort 2 prov den här veckan + ska ha en redovisning imorron

nästa vecka ska jag nog ha 2 redovisningar plus att jag ska försöka att bli klar med mina 2 skrivuppgifter.....så kul att plugga (..................)


 


lateerrr <33

Av Johanna Ridderström - 25 april 2012 12:30

älska sången ännu mer nu.....trodde inte det var möjligt....<3


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards