johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 23:37

haha, så, nu har man varit till köping två gånger idag. första gången med bettan för att hämta matte och andra gången med tomas för att lämna matte :)

jag och tomas kom nyss hem och då var jag så trött så jag ligger redan i sängen....

har haft en riktig kul dag idag! det har hänt massor! och det har gått åt så mycket energi......särskilt om jag och matte ska vara i samma rum....(......)

han och jag är verkligen på varandra 24/7! och då menar jag att vi busar.

inget annat.

men grejen är att wille (hans och bettans son) börjar gråta och skrika så fort den ena knuffar den andra....inte så jättekul men ändå så gulligt för han är ju alltid på pappas sida haha :)


nej nu måste jag sova!

latteerr <33


 

Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 20:30

eftersom att jag inte kommer kunna sitta vid datorn så mycket nu så kommer ni få många tidsinställda inlägg...men det går väl lika bra?

hoppas det....


Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 17:15

nu är vi hemma från åsby :) fick med mig en stor genomskinlig rosa vas och tre plastrosor (2 vita och en rosa)

är ju absolut inget fan av rosa men det här är mer en ljus, romantisk rosa som är ganska somrig och som kommer att passa PERFEKT i det nya rummet!

nu går jag nästan aldrig in på mitt rum.....blir nästan illamående...det ser så fult ut! men eftersom jag ska byta rum om några veckor så orkar jag inte bry mig att göra något åt regnbågsrummet....

ALLDELES för mycket färg....

men sen nu när jag vet att jag snart ska byta rum så är det ju inte samma sak som att när jag förut bara fick acceptera faktumet att jag MÅSTE bo i mitt nuvarande rum...

nu ska jag vara lite social...

och ska dessutom ge mig en klapp på axeln för jag har faktiskt varit GRYMT DUKTIG på att blogga även fast vi har gäster här 24/7


och snart kommer stockholmarna :)

latterr <33


 

    

Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 15:08

haha, nu är det hundar, barn, morföräldrar och massa släkt överallt hos oss..

nu ska jag, tomas och karin till åsby :)

mer uppdatering snart!

lattteer <3


 

Av Johanna Ridderström - 5 april 2012 12:14

hej! har inte kunnat blogga tidigare...sry...

jag gick upp vid tio tror jag och åt frukost med syrran, tomas och karin. sen gjorde jag mig iordning hur snabbt som helst och sen gick vi till mormor och morfar.

mamma kom precis hem och ska strax börja med maten och efter det blir det åsby med typ dom som vill följa med i våran släkt....

nu snart kommer bettan med mina kusiner wille och noah :)

och ikväll kommer jonas och malin med mina andra två kusiner oscar och victor :)

riktig släktträff!

plus att jag ska träffa mammas kusin josefine (hon jag bodde hos när jag praoade i sthlm) någon dag och hjälpa henne med att starta en blogg :)


kommer bli så mysigt att ha hela närmsta släkten här runt omkring oss. man kommer kunna gå lite var som helst och stöta på vem som helst, haha :)


det gick iaf jättebra att ha hund och våran katt i samma hus.....dom var väldigt försiktiga och satt och stirrade på varann på avstånd + att märta fräste lite....vilket är bra eftersom märta är ju den som bor här och ska säga ifrån....


nu ska jag bara ta det lungt innan wille och noah kommer!


jag med oscar i knät och jossan med victor

 

jonas med victor i knät, oscar och malin

 


3 bilder på victor (han är så rolig att ta kort på!)


     


Oscar


 


Noah och märta


 


och så jag och wille (haha, vi har ju roligast ihop)(...vilket kanske syns)


       


haha, efter den kusinbildbomben säger jag

latterr <33

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards