johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Johanna Ridderström - 13 april 2012 19:29

nu drar jag och belinda skrattandes iväg i regnet (mohahahahahahhahahhahahahahahahhahaahahhahahahaha

hahhahahhahahhahahahahaahhahhahahahhahhahahahahaha

hhahahahahahhahahahhahahhahahahhahahahahhahahahaha

hhahahahahhahahahahhahahhahhahahaaa)

(hihi, bara skoja) ;)



håller typ på att dö av skratt :D

SÅÅÅÅ TAGGAD!!

vi har packat ner filmerna kopps, toy story 3 och de två första shrek filmerna :D

WOHOOOO!



hahahahhaahhaha, lattterrrrr alligattoooor

WOOOOWWW!!


Av Johanna Ridderström - 13 april 2012 14:51

nu sitter jag i sängen med belinda och väntar på kvällsmat...vet att det är långt kvar.....

ska sova hos henne inatt och hon följer med till ungdomssamlingen, kul! tror jag....hoppas jag....det inte så att jag skrattar mig till döds på varje ungomssamling längre...


mår iaf GREAT!

haft en genomskön skoldag idag!

och sen fick jag reda på att jag får följa med till västerås på torsdag då jag och två andra elev plus 1 lr 2 lärare :D blir tredje gången jag får det! det är bara en gång varje år och det är så kul att jag har blivit "utvald" att få följa med 3 gånger på raken!

är nog nästan ensam om det... :D


nu ska jag dammsuga!

btw, belinda har lovat att gästblogga på min blogg framöver :)

keep your eyes open!

latterr <33


       

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards