johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 23:19

jag sov inte över i köping på grund av två anledningar som jag inte orkar förklara haha.....blir iaf en övernattning någon annan gång :) kom iaf nyss hem efter att ha varit på ungdomssamlingen istället :)

belinda ska iaf sova här imorron och det kan bli så att jag sover hemma hos henne natten efter det....får se....hon kommer iaf hit efter lunch imorron <3


 


måste iaf höra med springis om valborg....VI KOMMER SUPA HELA NATTEN OCH STRULA MED MINST 15 KILLAR VAR!!! OCH DESSUTOM LIGGA RUNT MED ALLA SNYGGA KILLAR VI HITTAR!!

haha, eller inte.

blir nog vi två (kanske joa också) och någon mysig film <3


ska nog spela lite gitarr nu innan jag lägger mig :) latterr <33

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 23:15

                     

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 20:15

hittade den här för 99 kr på gina....dock passar den inte till underdelen jag redan har...(och nej, jag tänker inte köpa en ny underdel....har inte ens använt den...fick den av hanna för att den inte passade henne)

men tycker iaf att den här är jättesöt!


 

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 19:45

tittade runt på bikinis för jag "måste" verkligen köpa en ny....hihi, absolut inget negativt med det :) älskar att handla bikinis! (biknis är btw ett väldigt konstigt ord...)

grejen är den att då hittade jag den här överdelen och då tänker johanna (om man nu ska prata i tredje person) att VEM PÅ HELA JORDKLOTET VILLA HA EN SÅN DÄR BRÄNNA?


 


inte jag iaf så den där överdelen blir det inte.....

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 16:19

går här och käkar banan, städar och fixar mig ;)

blev en annan klänning än jag tänkt mig....kände att den passade bättre :)


   

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 11:45

   '


hejjar ju på barca men tyckte att det här va ganska kul ändå.... :)

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 00:51

har nu fixat 11 (!!) tidsinställda inlägg eftersom att jag kommer att vara borta största delen av helgen....

så kolla verkligen bloggen nu!

har nog aldrig bloggat så bra ens när jag har junnat suttit vid datorn....

nu MÅSTE jag sova!

skola imorron ju.........

åhh. är faktisk hungrig.....tur att det är frukost om några timmar ;)

-

Av Johanna Ridderström - 27 april 2012 00:39

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards