johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 23:47

har nyss glott klart på en bond-film....kommer inte ihåg vad den hette....

jag och mamma satt och zappade lite (alla andra hade gått och lagt sig) och så fastnade iaf jag framför filmen...dock var det bara en timme kvar av den men jag hade sett den förut så det gjorde inget att jag inte såg från början :)

mamma gick och la sig efter en kvart....haha, hon är inte någon riktig actionfantast...vilket jag faktiskt är...

älskar die hard och james bond...

my dirty little secret...

eller något sånt?

haha

?

jag är trött.


imorron blir det att vara hemma hos farmor och gösta hela dan.....som inte har någon dator.........men jag har fixat tidsinställda inlägg så det är lugnt! haha.....

kommer dessutom hinna blogga både på morronen och kvällen :)


lattteerr <3

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 15:54

just nu är vi 16 personer hemma hos oss + en hund och en katt....plus att 4 av dom där 16 är 3 år eller yngre.....

det är ju inte tyst så ofta om man säger så...

dock lite tystare nu för nu sitter hälften och tittar på filmen och resten i köket och pratar lite...  


vaknade imorse och tänkte att det var så skönt att det är söndag för då får jag ju träffa belinda imorron....jaa, så går blir det i mitt huvud om man går till kyrkan på en fredag istället för på söndagen....riktigt besviken blev jag när jag kom på det....


nu ska jag ta det lungt i typ fem minuter till och sen blir det att gå ut i kalabaliken sen igen....

har förresten fixat MASSOR med tidsinställda inlägg eftersom att jag inte kan blogga lika mycket när vi har besök 24/7....

och jag önskade att jag kunde bjuda på några roliga bilder men det får bara bli den här tråkiga...önskar att jag hade en kamera....speciellt nu....

men nu får ni iaf se hur vasen ser ut som jag köpte igår :) alltid nått...



haha, laterrr <33

-

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 15:00

now it's to late for you and your white horse to come around..


Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 12:00

VAD JAG GARVADE!! XD

hahahaa, oh my...

nörd jag är....

(.....)


Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 11:15

 

Av Johanna Ridderström - 6 april 2012 09:41

nu är alla uppe och igång och gör sig redo för kyrkan. förutom jossan som ska ta hand om kajsa och pappa som ligger och sover.

riktigt tjurig idag av några olika anledningar......har varit nära till gråt ett tag nu......usch fy....riktiga idioter finns det här i världen!

aja, jag kan ju inte göra nåt åt saken just nu så nu är det väl bara att le och visa att jag är starkare än så....

ni fattar säkert ingenting....

menmen........


latterr <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards