johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2013

Av Johanna Ridderström - 1 september 2013 00:45

Idag har jag gått igenom hela Stockholm känns det som haha! Fötterna värker och jag känner mig ganska slut i kroppen! Men OM det har varit en mysig dag! Hillsong Church hade anordnat en fotbollsturnering och Botkyrka hade ett lag med. Tana skulle vara med och spela så jag och Bella följde med som hejarklack ;)

Dock blev det ingen vinst, men de spelade riktigt bra!

Jag, Bella och Predrag drog och käkade lunch på ett ställe som vi hittade och jag beställde en hamburgare med pommesfrites. Kan vara topp 3 på min lista över godaste hamburgare jag någonsin käkat.

Efter fotbollen tog jag och några killar en lååång promenad och vid 7-8 var jag, Tana, Stefan, Mika och Predrag på McDonald's för att fylla på batterierna.

Efter det drog jag, Tana och Predrag hem till Tarek. Dit kom även Jonte och vi hade en mysig filmkväll. Kom hem nyss och har precis käkat glass med grabbarna. Nu ska jag sova så att jag åtminstone är liiite utvilad tills imorgon då jag och Stefan styr bilen mot Hallsta runt klockan 8 på morgonen...

Tack allihopa för en FANTASTISK helg! Ni är bäst :*


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards