johanna.ridderstrom

Alla inlägg under september 2013

Av Johanna Ridderström - 18 september 2013 15:15

We lose our way,
We get back up again
It's never too late to get back up again
One day you gonna shine again
You may be knocked down,
But not out forever


 

Av Johanna Ridderström - 17 september 2013 13:09


En som jag verkligen har klickat med i klassen är Natalie. Vi är lika flummiga och har samma humor. Hon har också en blogg som ni verkligen borde läsa! www.nattstad.se/natalie.e.sellin


Har ni en bra tisdag? Jag har. Min bästa vän fyller år idag, så vi har skrivit en del till varandra och imorse träffade jag Roberto på tåget, så vi stod och snackade lite. Idag hade även några i klassen bestämt oss för att ha onepiece på teaterlektionen (4 timmar), och det var bland det bästa jag gjort. Så skönt att gå runt och mysa i mitt underbara älsklingsplagg hela förmiddagen <3

Nej, nu kommer jag inte på något mer ointressant att berätta så jag bloggar mer när jag kommer hem. Har en idé till en vlog som jag ska försöka spela in idag. Har möte ikväll och efter det är det idol, men ska nog lyckas klämma fram lite material till en video ändå!

Kram

Av Johanna Ridderström - 17 september 2013 00:05

 

Av Johanna Ridderström - 16 september 2013 15:06

Sitter och fryser arslet av mig på engelskan! Det är så himla kallt att jag sitter och huttrar även i jacka och en stor halsduk...

Vill hem, byt om till onepiece och slänga mig raklång på sängen!

Snälla Gud, låt den här lektionen ta slut snart! Tur att jag har Natalie, Elli, Sara och Reneé som stöttar mig i dessa pms-tider...


 

 

Ask

Av Johanna Ridderström - 16 september 2013 11:11

ask.fm/JohannaRidderstrom


Har nu gjort som alla andra och har skaffat ask så att mina stalkers enklare kan få reda på mer om mig ;) Fråga så det ryker!


 

Av Johanna Ridderström - 16 september 2013 10:56

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me

I came in like a wrecking ball
I just closed my eyes and swung
Left me crashing in a blazing fall
All you ever did was wreck me


I never meant to start a war
I just wanted you to let me in
And instead of using force
I guess I should've let you win


I fell under your spell


      

Av Johanna Ridderström - 15 september 2013 22:15

Hemkommen från en asbra konsert med både The Messenger och Simon Ådahl! Båda banden var superbra, men jag tyckte att The Messenger var snäppet bättre, så deras skiva fick följa med mig hem.


Jag har nu dunkande huvudvärk. Dels för att ljudet var sjukligt högt ikväll, men också för att den här helgen har varit så stressig. Har varit fullbokad verkligen heeeela helgen! Om det inte har varit kyrkan har det varit släkt eller vänner... Det har varit en jättebra helg, men jag kan ju inte påstå att jag är tillräckligt utvilad för att en måndag ska dyka upp imorgon...

Ska försöka få några timmar skönhetssömn iaf!

Godnatt :*


 

Av Johanna Ridderström - 15 september 2013 17:51

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards