johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Johanna Ridderström - 7 oktober 2013 23:02

Jag och mitt ex var tillsammans i exakt 100 dagar (vi firade det med att göra slut) och idag kan jag glatt meddela att jag firar 100 dagar som singel på ett mycket roligare sätt!


 


Godnatt

Av Johanna Ridderström - 7 oktober 2013 18:00

Drar ut och springer en vända innan det är dags för kvällsmat! Ikväll tänker jag öppna läxan i Franska i några sekunder och sedan försöka med att somna tidigt. Känner nu att jag kanske skulle ha tagit det liiiite lugnare i helgen...


Såg btw att senaste vloggen fick massa visningar! Superkul :)


Nu går jag och knyter på mig springskorna!

Adios

Av Johanna Ridderström - 7 oktober 2013 16:00

 


Sitter och kollar på Titanic nu på Engelskan. Har grinat 2 gånger redan trots att vi bara är en timme in i filmen... Har snott Oscars keps btw (för att han tog min sjal), och är det bara jag eller passar jag rätt bra i keps? Kanske ska införskaffa mig i en keps så jag också kan gå runt och leka cool?
Eller?


 

Av Johanna Ridderström - 7 oktober 2013 11:25

 


Back to school efter en stressig helg!

Idag blir det en chill dag. Ska bojkotta Naturkunskapen litegrann, det är grupparbeten på Svenskan och sen film på Engelskan. Slutar dock 20 över 4 och brukar alltid bli svinhungrig de sista timmarna...men jag ska nog lyckas överleva även denna måndag ;)


Senare idag kommer en vlog upp, så keep yourself updated!

Ha en bra måndag!

Kram


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards