johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Johanna Ridderström - 16 oktober 2013 22:15

Idag har jag haft Joa här och vi tryckte på play och såg den hemskaste filmen ni kan tänka er! Aldrig mer säger jag bara! Fyyy...

Jag önskar att jag kunde förklara vad den handlade om, men jag kan verkligen inte. Jag förstod inte ens slutet... eller, jag tror att det är ett slut där man får tolka fritt, men jag vet inte ens vad jag tror?

Hela filmen är psykiskt störd och mentalt jobbig att kolla på. Fast den är bra. Sjukt bra.

Kommer dock nog ta ett tag att hämta sig från den...


 


Nu går jag och lägger mig. Jag har ont i halsen från skrikandet till filmen och jag är svettig för att jag satt och gömde mig under en filt......

Anyway, tack Joa för en mysig kväll! Du är bäst :*

Av Johanna Ridderström - 16 oktober 2013 18:45

Tro det eller ej, men idag har jag gått och blivit handbollsspelare! Nästan iaf...

Det är nämligen så att min skola ska håll i DM i handboll och därmed behöver ett lag att ställa upp med. Så idag hölls det uttagningar till laget. Frida i min klass lyckades lura med mig dit och det gick faktiskt bättre än förväntat! Jag är ju allmänt duktig på alla bollsporter jag testat så jag vet ju att jag har bollsinne och att jag är en extrem vinnarskalle, men handboll har jag aldrig riktigt testat ordentlig. Jag var handbollsmålvakt under en mini-turnering en gång och var då visserligen grym, men det är i princip så nära jag kommit. På de få idrottslektionerna vi spelade handboll stod jag också i mål (förutom möjligtvis en gång...), så om jag fick välja själv skulle jag nog helst stå i mål. Bara det att det är ju en sjukt stor skillnad att få skott på sig från riktigt duktiga och starka handbollstjejer än att fånga några bollar från en grupp högstadieelever som är lika orutinerade som jag...

Hur som helst så är jag glad över att ha blivit ditdragen. Är dock mindre glad över att Frida inte sa på en gång att hon hade spelat handboll i 6 år och att hennes pappa var tränare...menmen...


Av Johanna Ridderström - 16 oktober 2013 14:45

vertical photography blog that follows back

D

Av Johanna Ridderström - 16 oktober 2013 09:57

JAG FICK D PÅ MATTEPROVET! :D

Matte är det ämnet jag är absolut sämst i, så fattar ni hur stolt jag är just nu??

Jag fick dessutom beröm av min svensklärare i måndags då jag fick B på en uppsats. Hon sa att jag är superduktig på att skriva och att jag verkar vara väldigt positiv (hon har ju uppenbarligen inte stött på mig under en pms-dag...) ;)

Jag fick även godkänt på första naturkunskapsprovet och nästan alla rätt på senaste glosförhöret i franska.


Det här skulle kunna misstolkas som ett "kolla-på-mig-jag-är-mycket-bättre-än-dig-inlägg, men det är det verkligen inte. Jag är bara supernöjd över mig själv att jag pallar med att vara duktig även på gymnasiet!


 
  

Av Johanna Ridderström - 16 oktober 2013 09:30


Baby, I'm gonna keep it real, boy you da one I want
I don't own any five inch heels, just got my Nike's on
Never thought I was insecure, boy look at what you done

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards