johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Johanna Ridderström - 19 oktober 2013 17:15

Idag har jag druckit julte, gått i snön, kollat på julpynt på Ikea och lyssnat på ett par jullåtar på spotify. ÄNTLIGEN! Jag älskar julen, det är den absolut bästa högtiden! Dock är det ju än så länge bara oktober och mer än två månader till julafton, men jag tänker att man kan väl börja lite smått och sen öka dosen gradvis? ;)


 

Av Johanna Ridderström - 19 oktober 2013 11:30

Jag klarade det! Jag lyckades sätta på mig orm-trosorna utan några problem! Sprang till och med till mamma och berättade stolt om min prestation haha :)

Och vet ni vad? Jag har haft på mig dem i över en halvtimme nu och det har gått hur bra som helst ;) You go girl!


   

Av Johanna Ridderström - 19 oktober 2013 00:38

Har haft en jättemysig fredagskväll med några fina vänner. Fick dock hur ont i magen som helst helt plötsligt och det kändes som om att jag skulle spy och svimma på samma gång. Vet inte vad som hände? Lyckades dock hålla mig vid liv med te och två mackor.

Kvällen slutade med en biltur hem med Maria och Benny, två helt underbara människor som jag träffar alldeles för sällan <3


Iaf, godnatt alla ni tappra krigare som fortfarande är uppe! Jag kommer somna på tangentbordet när som helst, så det är väl bra om jag hinner publicera det här först...


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards