johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Johanna Ridderström - 29 oktober 2013 23:43

Först teater (som var HUR KUL SOM HELST) och sedan innebandy direkt efter det. Jag fick springa i klackar med innebandyklubban i ena handen och manuset i andra för att hinna med min skjuts haha, but that's how I roll ;)

Har dock stött på ett gigantiskt problem vad det gäller teatern, men det tar vi imorgon...

Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt <3


 
  

Har inte spelat innebandy på typ två år men lyckades även göra flera mål! Väntar bara på träningsvärken imorgon...

Av Johanna Ridderström - 29 oktober 2013 20:00

Som jag har saknat att spela innebandy på tisdagar! Kunde vara med idag, så då passar jag på :)

Hoppas ni har en lika bra tisdagskväll som jag?

Bloggar mer när jag kommer hem!

Nu ska jag ut på planen för att kötta och svettas...wish me luck ;)


 

Av Johanna Ridderström - 29 oktober 2013 12:30

Eller ja, god sen förmiddag...

Jag kom hem vid 4 inatt efter en mysig kväll med Benny och Danne. Vi började med att planera gudstjänsten den 10/11, men sen blev det en sväng till Västerås, hem till Gabbi för att käka och sen blev vi kvar där.

Tog några bilder inatt såg jag när jag öpnnade min mobil idag. Vet inte varför jag sitter med hörselkåpor eller varför Benny leker med några transformers-leksaker...? Men som sagt, kul hade vi!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards