johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 15 oktober 2013

5-3

Av Johanna Ridderström - 15 oktober 2013 23:21

Är jag arg på Tyskland?

Ja

Är jag beskiven på Sverige?

Ja


Men när man tillhör världens bästa land så spelar det inte så stor roll om vi förlorar en relativt ovärd match. Jag menar, Sverige är känt för att ta igen förluster och att vara starka i slutspel.

Så inatt somnar jag, liksom alla andra nätter, som stolt svensk <3


 


Är helt slut nu och kommer däcka så fort jag stänger av datorn. Att kolla på fotboll tar mycket energi ifrån en om man heter Johanna. Jag skriker, kastar saker och dansar runt som en galning varje gång det händer något spännande i matchen som skulle kunna påverka resultaten...

Fast hockey är värre, då blir jag en annan människa. Ungefär som en 40+ snubbe som sitter hemma med polarna för att kolla på en match med ett lag de hejat på sedan medeltiden. De som sitter med signerade matchtröjor, en öl i handen och som förmodligen har spelat sporten själva när de var yngre. Såna som beställer hemkörningspizza och skriker på domaren. Ni vet vilken typ jag menar va? Ungefär sån blir jag, fast värre...


Av Johanna Ridderström - 15 oktober 2013 12:15

           

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards