johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2013 21:51

Det här är lite jobbigt. Dels att sammanställa listan och dels att dela med sig av något så privat som ens egna favoritlåtar. Min musiksmak är så blandad den kan bli, men ska vi hårddra det hela så är det väl mest rock jag gillar. Pop, RnB, Soul och Country är näst på tur. Jag gillar oftast texter som är innehållsrika och som betyder något, men det finns några låtar på den här listan man sätter på när man inte orkar tänka alls.

Det här är långt ifrån alla. Jag har gått igenom varenda spotify-lista har och noggrant sorterat ut dessa 45 låtar.

Vissa kommer vissa går, några består. Många av de här har varit mina favoriter i flera år.

Så hur jobbigt jag nu än tycker att det är, här har ni den bästa beskrivningen av mig ni kan få:


Demi Lovato - Warrior

Poison - Fallen Angel

Regina Spektor - The Call

Casting Crowns - Who Am I

Elvis Presley - Burnin' Love

Cee Lo Green - Forget You

Lynyrd Skynryd - Sweet Home Alabama

Christina Aguilera - Ain't No Other Man

Bryan Adams - Summer Of '69

Sator - I Wanna Go Home

Melissa Horn - Långa Nätter

Carrie Underwood - Before He Cheats

TobyMac - Forgiveness

Veronica Maggio - Inga Kläder

Magnus Uggla - Victoria

Journey - Don't Stop Believing

Bruno Mars - When I Was Your Man

One Direction - Little Things

Bob Dylan - Blowin' In The Wind

Taylor Swift - Mean

A Friend In London - New Tomorrow

Cookies N Beans - What If

Björn Rosenström - Förfest På Min Altan

P!nk - Dear Mr President

Dixie Chicks - Travelin' Soldier

Rascal Flatts - Easy

Björn Rosenström - Muffins

Magnus Uggla - Nu Har Pappa Laddat Bössan

Ed Sheeran - The A Team

The Orchestra - Be Someone

Snow Patrol - Chasing Cars

Casting Crowns - Does Anybody Hear Her

Caroline Af Ugglas - Hon Har Inte

The Calling - Wherever You Will Go

Britney Spears - Oops I Did It Again

Rihanna - Take A Bow

Dolly Parton - 9 To 5

Avril Lavigne - Smile

Carrie Underwood - Temporary Home

Gary Allen - Every Storm

Alice Cooper - Poison

The Lonely Island & Akon - I Just Had Sex

Cher - Walking In Memphis

Miley Cyrus - Wrecking Ball

Demi Lovato - In Case


Usch, kommer på flera låtar till nu...men nej! Det här får räcka.


            
  


Av Johanna Ridderström - 2 juni 2013 21:49

               

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2013 10:15

Följ mig på instagram om ni vill! ;) johannaridderstrom


 

Av Johanna Ridderström - 2 juni 2013 00:15

Min fina pojkvän kom förbi hos farmor och Gösta för att hämta upp mig och det hela slutade i fika, poker och en mysig pratstund :)


 


Sen åkte vi hem till Hannes och lekte lite med hans brorson James, en riktig söt liten kille :) Efter det serverades god mat och sen förlorade jag i familje-geni. Helt plötsligt hade klockan närmat sig 12 och jag skulle åka hem. Camilla insisterade att skjutsa hem mig då det regnade ute. Så 23.58 sitter alla Granbergarna i en bil utanför mitt hus och vinkar glatt hejdå.

Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i säng!

Men först, tack alla ni som har funnits där för mig de senaste dagarna, ni är guld värda <3

Godnatt <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards