johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Johanna Ridderström - 22 juni 2013 12:30

I år firade jag midsommar tillsammans med min pojkvän och hans familj. Jag ställde klockan på 8, gick upp, bakade en kanelkaka och gjorde mig i ordning. Vid halv 12 parkerar jag cykeln utanför Hannes hus. Där åt vi god mat och fikade.

Sedan följde jag och Hannes med Alex och hans mamma bort till Ramnäs ut till en herrgård mitt ute i ingenstans. Det låg hur fint som helst vid vattnet och hade en stor trädgård med fina blommor överallt. Där grillade vi, umgicks med Alex släkt och stannade till midnatt.

Jag och Hannes åkte sedan tillbaka hem till honom, där det visade sig att Milla och Crille (Hannes mamma och pappa) hade besök av två vänner. Så på deras altan blev vi sittandes i flera timmar. Vid 5 lade jag huvudet på kudden och somnade.

Det här har varit den absolut bästa midsommaren någonsin! Tack till alla som har gjort den så himla bra!


      

Sitter nu och äter frukost med Hannes föräldrar medan min prins ligger och sover djupt :) 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards