johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Johanna Ridderström - 8 juni 2013 21:45

Bilderna suger för det var nog sämsta tänkbara ljus därinne...menmen, det får duga iaf!


                       


Det har varit cruising idag i Hallsta, så jag, mamma och Jonas gick iväg med alla kusiner för att kolla på bilarna. Senare på kvällen gick även jag, Matte och Tomas en promenad och hamnade på Anders och Linneas altan en stund. Det har varit en riktigt bra dag, fylld med nära och kära!

Är dock ganska slut nu efter flera dagar på raken utan någon som helst lugn och ro. Har även busat så mycket med mina kusiner att jag har ont i kroppen lite här och där. Mina knän ser ut att ha blivit sågade itu och sedan blivit limmade, alternativt svetsade, ihop av någon amatör. Det är myggbett, sår och blåmärken över heeela mina smalben...

Men det är så det ska vara på sommaren! Jag är ju trots allt fortfarande barn!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards