johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Johanna Ridderström - 5 juni 2013 19:45

           

Av Johanna Ridderström - 5 juni 2013 19:30

Trött, hungrig, ont & fryser...

Haha, har dock knappt aldrig mått bättre. För det är nu jag mår som bäst, när jag sliter ihjäl mig för att göra något jag brinner för bra. Vi har cabaret i ca 6 timmar (plus 1h lunch) varje dag och om jag fick uppskatta hur länge jag faktiskt under dessa timmar tar det lugnt och vilar skulle det nog inte ens bli en kvart...

Jag springer som en idiot fram och tillbaka mellan scenen, lärare, dansövningar, skolan och hemma för att försöka få ihop allt (som jag ska vara med i). Och jag vet inte om det är något fel på mig, men jag älskar det. Jag älskar när jag är så stressad att jag sliter i mitt hår, jag älskar att repa, jag älskar att frustrerat springa och jaga personer och jag älskar att slänga i mig lunchen för att hinna med allt.


            

Idag efter skolan drog vi i cabaret-dansgruppen hem till Hannes för att träna. Var där till kolckan 6 då behövde jag åka på möte. Nu är jag hemma, har inte ätit på 8 timmar trots intensiv träning, jag har ont i nästan hela kroppen och jag är så slut i huvudet att jag skulle kunna svimma på plats.

Men nu ÄNTLIGEN har vi en show! För första gången på flera år har niorna på lindbo en BRA föreställning att visa upp!
Bara att hålla tummarna nu för att det går bra på måndag när vi har premiär ;)

Av Johanna Ridderström - 5 juni 2013 13:45

Hej!

Det kommer tyvärr inte kunna bli så mycket bloggande de närmsta dagarna pga Cabareten...,men snart har jag ju sommarlov och då kan jag ju ägna i princip hur mycket tid jag vill till bloggen! ;)

Det går iaf framåt med allt som har med niornas slutshow att göra.

Jag får ju inte avslöja för mycket men jag ska både spela teater och dansa...förmodligen sjunga också?

Om ni vill komma och kolla på vår Cabaret är det dessa dagar/tider som gäller på Saga:

Måndag 18.30

Tisdag 18.30 & 20.00


Sedan kommer vi också ha 5 shower förutom de här, men det är bara till för skolor.

Nej, nu måste jag sluta! Ska slita arslet av mig lite till!

Hejrå!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards