johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 juni 2013

Muu

Av Johanna Ridderström - 25 juni 2013 23:45

Mina och Joas nattliga äventyr är nog lite över det vanliga...

Inatt gick vi en promenad. Vi såg kor. Jag klättrade in i hagen. Joa tog kort.


   

             

Och för att spara en spydig kommentar om kvalitén på fotona. Jag LOVAR att ni inte skulle ha kunnat ta bättre bilder än det här själva. Min kamera vägrade nämligen att sammarbeta i mörkret...
  


Joa

Av Johanna Ridderström - 25 juni 2013 16:10

Jag älskar henne. Så genomhärlig och underbar hela hon! Det är många som säger att de finns där för en när man behöver, men den här kvinnan finns för sjutton där för mig på riktigt, hela tiden. Ibland måste jag stanna upp och dels tacka Gud för att jag har henne, och dels fråga vad jag har gjort för att förtjäna en sån fin vän. Vill bara säga ett stort TACK till att jag har dig Joa. Du vet att jag också finns här för dig. Om du vill prata ut, gråta ut, muntras upp, kramas eller bara sitta i tystnad och njuta av varandras sällskap.


Ikväll sover jag hos Joa. Mitt ute i ingenstans, i ett hus i skogen.

So long readers!


 

För 1 och ½ år sedan...

Av Johanna Ridderström - 25 juni 2013 09:15

      

   

   

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards