johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Johanna Ridderström - 9 juni 2013 20:11

Är helt slut! Även om min kropp hade varit smärtfri, så skriker ändå min hjärna "NEJ!" när jag ser mig omkring i mitt alldeles för stökiga rum...

Jag har så himla ont i mina axlar! Och ja, det finns folk som har det enmiljonhundrafemtiotusen gånger värre, men nu i någon timme får det faktiskt vara lite synd om mig också.

Jag blir bara så arg när min kropp inte vill vad jag vill. Det har varit en lång och intensiv helg med bland annat fotboll, lek, plocka ur diskmaskinen och bära barn + andra tunga saker. Mina axlar pallar ju knappt att sätta upp håret i en bulle...

Men jag ska väl bita ihop och tvinga mina axlar att utstå med lite mer smärta till priset av ett fint rum...

Ska bara vrida upp volymen på min lilla lista som är skapad till just sådana här tillfällen när jag bara vill lägga mig under täcket...

 


Somnade vid 4 igår så det kan ju också förklara tröttheten...

Av Johanna Ridderström - 9 juni 2013 19:56

Fick med mig sjukt mycket grejer hem idag! Köpte även ett tunt ljusgrönt linne som dock var svårfotat + en vanlig svart bikiniunderdel som kändes lite onödig att fota.


             


Av Johanna Ridderström - 9 juni 2013 00:30

Nu blir det egentid och en klassisk tjej-film!


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards