johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Johanna Ridderström - 18 juni 2013 23:30

 

Matte och Bettan bäddade iordning så att jag fick sova på en madrass mellan Wille och Noah i deras sängar. Jag hinner lägga mig på madrassen och vila ögonen i några minuter innan jag hör Noah säga "Hanna, ja ekka däj". Jag tittar rört på honom och svarar att jag älskar honom också. Sedan kryper han ner från sin säng, lägger sig bredvid (läs: på) mig och somnar. Jag ligger nu här med svettpärlor i pannan (för kroppskontakt i ett litet och redan varmt rum, gör det inte svalare precis) och med tårar i ögonen (på grund av mina fina kusiner) <3

Av Johanna Ridderström - 18 juni 2013 09:45

Nu bär det av till Köping till morbror, moster och mina söta kusiner Wille och Noah! Där sover jag över inatt och så får vi se när jag kommer hem imorgon. Nu valkas ett dygn med deep-talk och skrattanfall med Bettan, bus och lek med kusinerna och retsamma kommentarer och knuffar mig och morbror emellan. Allt detta som jag älskar så mycket.


 

Jag och underbara moster Bettan <3

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards