johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2014

Av Johanna Ridderström - 28 april 2014 07:33

Här ligger jag och störtgrinar i min säng. Det är så det blir när man får reda på att sin idol och förebild kommer till Europa med sin turné.

ASSÅ JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!! Nu är det MIN TUR att fangirla! Jag har längtat i flera flera år efter det här och nu ÄNTLIGEN!! Jag ska få se henne live. Kan ni fatta det? Det är HELT SJUKT!

Jag är banne mig världens lyckligaste just nu! (som får lov att nypa sig i armen var femte sekund)

Av Johanna Ridderström - 27 april 2014 17:56

   

Av Johanna Ridderström - 27 april 2014 11:00

Om en stund bär det iväg på kalas hem till Matte och Bettan i Köping. Där vankas fika och mat tillsammans med massa släkt. När jag kommer hem sen gäller det att skriva arslet av mig. Jag har nämligen svenska nationella muntligt imorgon och har inte ens börjat skriva på mitt tal... Helt ärligt har jag haft prestationsånget kring vad jag ska välja för ämne.

På mina två andra tal jag hållt på gymnasiet har jag fått A, så om jag vill få denna bokstav igen gäller det att göra detta minst lika bra. Jag har iaf valt ett ämne nu som jag är väldigt stolt över.


Av Johanna Ridderström - 26 april 2014 18:45

         

Jag lever för de dagar då jag får spendera tid med mina kusiner! Det finns INGET bättre! Natalie sa till mig i torsdags att det är helt sjukt gulligt att jag tycker om dem så himla mycket. Faktum är ju att det absolut mest negativa med operationen är att jag inte kommer kunna busa och leka ordentligt med dem på en hel sommar...

Så då är det lika bra att passa på nu! Direkt efter vårmarknaden åkte jag till fågelvägen och spelade fotboll, dansade till Gangnam Style, hoppade studsmatta och lekte både jaga, doktor och Angry Birds. En underbar lördag!

Och nu vankas pizza med pappa och syrran :)

Av Johanna Ridderström - 26 april 2014 15:00

Idag fnissar vi runt på vårmarknaden och delar ut flyers

Av Johanna Ridderström - 26 april 2014 10:30

Idag känner jag verkligen av pollen. Det rinner ur ögonen och jag är täppt i näsan...

Men lika glad är jag för det, för det är vår, varmt och fint ute!

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards