johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2014

J

Av Johanna Ridderström - 18 april 2014 13:15

 

Av Johanna Ridderström - 17 april 2014 23:45

Idag har jag tvättat och gått runt och pysslat lite här och där här hemma. Farfar kom till kvällsmat och hade med sig rejäla påskägg till varenda familjemedlem.

Efter maten och fram till nu har jag inte gjort något vettigt alls med mitt liv om jag ska vara ärlig. Ätit godis och kollat youtube. Men så kan det vara ibland! Jag har ju trots allt lov ;)

Nu ska jag strax gå och lägga mig så jag vaknar upp pigg och fräsch till släktmidddagen hemma hos mormor och morfar imorgon.

Godnatt!

 

Av Johanna Ridderström - 17 april 2014 16:15

Jag älskar verkligen påsken och allt vad den handlar om! Det finns så många faktorer kring denna högtid som gör mig glad. Vår, massa färger, släktmiddagar och härliga gudstjänster!

Idag satte jag mig ner i några timmar och målade ägg. Har inte gjort det på flera år, men det är ju faktiskt riktigt kul. Ska nog se till att ha med mig någon kusin nästa år och göra det till en liten tradition.


Av Johanna Ridderström - 17 april 2014 03:15

Kom precis hem och tänker stupa i säng direkt efter jag skrivit klart det här. Jag har haft en jättemysig kväll med Clara, Trissan, Kevin och Ellinor. Vi spelade ett sagan om ringen spel som var svinkul! Man spelar alla tillsammans och vi lyckades vinna, med alla karaktärer vid liv till och med.

Efter det körde vi ett frågespel och sen gav vi upp.

Det här får vi göra om snart! (Efter jag har tagit mig i kragen och sett alla Sagan om ringen - filmerna...)


 

Av Johanna Ridderström - 16 april 2014 19:45

Nu är vi strax klara i studion. Vi har varit här sedan klockan fem och direkt efter att vi är färdiga äker jag med Sören hem till Clara och Elle för en mysig spelkväll.

Ha en bra onsdagskväll!

Av Johanna Ridderström - 16 april 2014 10:10

Igår på teatern körde vi ett genomdrag som gick super! Ombytena satt som en smäck så nu kan jag börja öva med smink också. Tänk att det bara är 16 dagar kvar till premiär nu...

När jag kom hem åt jag lite, gjorde mig iordning och la mig i sängen. Helt plötsligt ringer Alex och vi snackade i över 1 och en halv timme om MASSA saker. Det är ju en riktgig lyx att jag har fått så bra vänner i projektet!

Efter det fick jag ett jättegulligt sms av en härlig människa som fick mig att somna med ett leende på läpparna <3


17.00 idag intar vår grupp studion för att spela in de låtar vi inte hann med i helgen.


 


Ni kommer väl och kollar på oss? ;)


Fredag 2/5 19.00

Lördag 3/5 16.00

Söndag 4/5 16.00

Fredag 9/5 19.00

Lördag 10/5 16.00

Fredag 16/5 19.00

Lördag 17/5 16.00


Pris:
Vuxna - 60kr
Barn (upp till 18) - 40kr


Biljetter:
Bokas eller köps på Hammarteatern - 0220-172 60
(Säljs även i kassan en timme innan föreställningen)

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards