johanna.ridderstrom

Alla inlägg under april 2014

Av Johanna Ridderström - 23 april 2014 09:47

Idag går jag runt och känner mig som Betty i Acke. Den känslan är helt underbar för någon som brukade sträckläsa dessa serietidningar om natten och som hade (läs: har) världens girl-crush på just Betty. Tänk vad ett par hängselshorts kan göra...


Av Johanna Ridderström - 22 april 2014 22:30

 

Tänk att det bara är 10 dagar kvar till premiär nu!

Idag var första gången vi körde med ljus. Ombytena blir otroligt mycket enklare nu när svetten gör att kläderna glider av...

Även fast vi gjorde några stora tabbar idag så kändes det ändå väldigt avslappnat och säkert.

Är så oerhört taggad! Bara ett rep kvar och ett genrep och sen kör vi!

Av Johanna Ridderström - 22 april 2014 14:15

 

Sara sitter alltså och försöker läsa vad som står på hennes dator med hjälp av min kofta (för er som undrar)

Av Johanna Ridderström - 22 april 2014 09:45

Reneé innan lovet: Ha ett bra lov nu, för sen börjar helvetet igen!

So here we go! Back to hell...



Av Johanna Ridderström - 21 april 2014 21:35

Min klass håller på att sälja kakor för att spara ihop pengar till studenten. En alldeles utomordentligt fantastisk idé som hela klassen var med på. Det enda som krävs är att man är sådär extremt överambitiös så man kommer upp i den mängd kakor som det krävs säljas. Jag har inte varit sådär jätteambitiös. Eller jo, jag har frågat massa människor, men just kakor och godis verkar inte vara något som riktigt går hem i mina kretsar. Faktum är att min deadline är till på fredag och jag har bara sålt typ hälften av jag måste...

Så om nu någon jag känner läser detta och får lite medkänsla så vädjar jag till denna att ta kontakt med mig och skriva upp sig på ett par lådor för 50 kr styck.

Taco hej!

Av Johanna Ridderström - 21 april 2014 17:45

Fick bland annat detta i påskägget av mina föräldrar. Två superfina mineralögonskuggor. Ni som håller lite koll på mina ögon på bilder jag lägger upp har nog märkt att jag bara använder färgerna brun, rosa, lila och guld. De färgerna framhäver blågröna ögon väldigt bra.

Väldigt roligt att dessa har skimmer i sig också! Tänkte testa åtminstone en av dessa imorgon så jag kan visa er.


     

Av Johanna Ridderström - 20 april 2014 17:00

Har haft massa släktingar på mat och fika här idag efter gudstjänsten. Jag älskar verkligen påsken med dess budskap och traditioner! 

Nu har alla gått hem så jag tänkte lägga mig och sova en stund i solen innan pappas kompisar kommer efter kvällsmat. Behöver vila en stund efter en oerhört intensiv dag. Har spelat fotboll, plockat blommor och blåst såpbubblor med de 4 äldsta kusinerna och då blir man lite trött. Men de små liven gör mig så glad! Att vara storkusin till dem är det bästa som finns!


                                 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards