johanna.ridderstrom

Alla inlägg under juni 2014

Av Johanna Ridderström - 16 juni 2014 12:45

Har inte kunna sova ordentligt på snart 4 veckor pga min fot. Förstår nu varför avbruten sömn används som tortyr, man blir galen.

Har dessutom lyckats drömma om ormar varannan natt...

Creds till alla er småbarnsföräldrar som under nätterna lyckas stå ut med skrikande bebisar och som under dagarna lyckas agera någorlunda vettigt! Ni är hjältar i mina ögon.

 


Av Johanna Ridderström - 16 juni 2014 10:15

 

Can I please get one of theese hairstyles??

Av Johanna Ridderström - 14 juni 2014 21:28

Det här är inte något jag gör jätteofta, men då och då har jag på lite chilipeppar på popcornen. Ganska starkt men väldigt gott! Definitivt något för er som vill spicea upp era fotbollssnacks ;)



Nu sitter jag och kollar på Uruguay - Costa Rica. U leder med 1-0 men det är en väldigt jämn match så tror nog att CR kan vända detta.

Känns dock som väldigt mycket filmning, menmen det är ju fotboll som sagt och inte hockey ;)

Av Johanna Ridderström - 14 juni 2014 20:00

 

Jennifer och Matthew

Rachel och Chandler

Vänner


Två helt fantastiska skådespelare spelar två fenomenala karaktärer i en helt otroligt bra tv-serie! Det är helt enkelt magiskt!

Av Johanna Ridderström - 14 juni 2014 19:30

Idag har jag bara tagit det lungt. Ganska seg efter igår.

Mamma är bortrest över helgen så ikväll är det bara jag, pappa och syrran hemma. Verkar dock som att jag kanske blir ensam hemma lite senare då de andrar gör upp planer med vänner. Gör mig inte ett dugg då det är fotboll på tv hehe ;)

Vi åt nyss grillade grönsaker, kött, klyftpotatis och dipp. Supergott!


Av Johanna Ridderström - 13 juni 2014 23:45

Åkte hem till Brandts för att kolla på fotbollen. Jag och Hannes hejade på Spanien (båda är Barca-fan) och Danne och Manne hejade på Holland (Manne är dock inte ett dugg insatt utan hejade på det lag som ledde haha).

Riktigt tråkigt med förlust! Speciellt med 5-1...

Menmen! Jag har haft en supermysig kväll iaf med underbara vänner!

Nu ligger jag i sängen och strax sova, helt slut efter den här dagen!

Godnatt


Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards