johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Johanna Ridderström - 7 mars 2014 23:15

Åkte till skolan idag för att vara med på en redovisning i teaterteorin. Har ju mått illa hela veckan men ignorerade det imorse. Jag har ju mått oerhört mycket sämre förut men gått till skolan ändå liksom.

Kom till skolan och det första jag får höra är "vad gör du här? har inte du varit magsjuk?", varpå jag svarar "joo, men jag har inte spytt".

Ett par timmar senare, efter att många insisterat på att jag ska åka hem på grund av smittrisk, så satt jag på bussen.

Åkte sedan hem till farmor och Gösta, fikade och somnade på soffan. Till kvällsmat kom min efterlängtade faster och hennes sambo. Har saknat dem så sjukt mycket!

Nu har jag varit hemma ett tag, kollat på pewdiepie och ska strax sova. Det blir upp tidigt imorgon om jag ska lyckas vara någorlunda vid liv på teatern klockan 9 imorgon. Men jag är supertaggad så det ska nog gå bra :)

Godnatt fina ni!


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards