johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Johanna Ridderström - 13 mars 2014 17:15

 

Så glad över att ha denna människa i mitt liv. Vi har känt varandra sedan dagis och är fortfarande nära vänner. Det kan ibland gå månader utan att vi pratar men vi vet var vi har varandra. Vi finns alltid där och backar upp när det behövs. Det är skönt att ha en sån fin vän som Tyra. Som lyssnar och förstår. Jag älskar dig.


Av Johanna Ridderström - 13 mars 2014 14:00

Sitter med min grupp och jobbar med sagogestaltningen. Älskar min grup, hatar uppgiften.

 

Av Johanna Ridderström - 13 mars 2014 12:45

 

Jag älskar att åka skridskor! Det är ju något jag är uppväxt med då vi i Hallsta bara åkte skridskor på idrotten om vintrarna.

Det jag blev oerhört chockad över var hur extremt dåliga min klass var på just denna aktivitet. Folk ramlade till höger och vänster och sargen användes i helt fel syften.

Det var jag och typ två andra i klassen som ville spela bandy, men nej, istället skulle vi öva på skridskoteknik. Något som jag lärde mig på lågstadiet.

Iaf, min klass vinglade fram och tillbaka över isen och det var lite komiskt att kolla på.

Fick väldigt ont i fötterna tråkigt nog så jag kunde inte åka hela lektionen. Men väldigt skönt att vara ute på isen!

Av Johanna Ridderström - 13 mars 2014 10:30

Om inte jag hade haft mina vänner hade jag aldrig lyckats ta mig upp på morgonen. Vilken energi man får av positiva och roliga människor! De har verkligen hjälpt mig till att bli den starka tjejen jag är idag.

Så tacksam över att jag ha er!

 

Av Johanna Ridderström - 13 mars 2014 08:30

Hoppade av bussen två hållplatser innan stationen idag och gick till skolan i det fina vädret. Underbart! En perfekt start på dagen!

 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards