johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Johanna Ridderström - 20 mars 2014 21:45

Fy vad jobbig den här dagen har varit! Tur att den snart är över.

I skolan har vi ett grupparbete på teatern. I alla grupparbeten någonsin har jag på något sätt lyckas få ledar-rollen. Ibland helt ofrivilligt. Om inte jag gör jobbet gör ju ingen annan det. Och på grund av min prestationsångest vill jag att mina skolarbeten ska vara så bra som möjligt. Så eftersom att jag oftast har högre mål än mina gruppmedlemmar så får jag dra största lasset.

Oerhört energikrävande!

Sen måste jag bli bättre på att säga nej och lämna över till andra. Men jag blir så trött på att folk inte är lika arbetsvilliga som jag. Att folk saknar inspiration och energi.


Ska sluta klaga nu. Arbetet blir ju bra iaf, visserligen på min hälsas bekostnad (men spela roll).



Men min hjärna var ganska trött sedan när det på kvällen var dags för tre timmars teater...

Gick dock bra och nu är jag äntligen hemma.

Ska bädda iordning min säng för att sedan kunna sova läääänge!

Godnatt

Mhm

Av Johanna Ridderström - 20 mars 2014 14:00

27 Shocking And Unexpected Facts You Learn In Your Twenties

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards