johanna.ridderstrom

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Johanna Ridderström - 25 mars 2014 22:00

Idag repade vi min absoluta favoritscen! Den som inte blir kär i Fnissan i scen 8:1 är inte mänsklig.

Även fast jag träffade min teatergrupp för bara några dagar sen så har jag ändå saknat dem. De är underbara och vi är helt ärligt världens bästa grupp!

Och imorgon är det bara 40 dagar kvar till premiär! Tagga!


 

Av Johanna Ridderström - 25 mars 2014 16:24

Den här dagen alltså... Where to start?

Vaknade en timme tidigare än vad jag måste för att plugga till naturkunskapsprovet vi hade idag. Fick under denna timme ett sms som gjorde mig så lättad. Min franskalektion var inställd. Alltså slapp jag idiot-plugga franskaläxan på bussen samtidigt som jag läste igenom anteckningarna för provet (puhh).

I skolan stod teater först på schemat och vi lyckades äntligen skriva klart hela manuset.

Naturkunskapsprovet kändes som att det varade i 5 timmar. Komplicerade frågor som krävde långa svar. Det gick dock ganska bra.

Fick alltså på grund av prov + inställd lektion sluta över två timmar tidigare. Lycka!

Är nu hemma, har spelat lite gitarr, bytt om och ska nu slänga i mig något och städa lite innan det är dags för teater!

Kram


 

Translate

Presentation

Fråga mig

92 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Omröstning

Hur väl känner ni mig personligen?
 Jag har aldrig träffat dig
 Jag är en av dina 50 närmsta
 Vi är barndomskompisar
 Vi har hälsat några gånger
 Vi är ganska bra vänner

Ovido - Quiz & Flashcards